يکشنبه 10 دی 1391-21:18

شیرگاه پایتخت شد/استاندار به تماشای پایتخت2 رفت

تازه ترین خبرها از پایتخت2/حدود 30 درصد این مجموعه در شیرگاه تصویربرداری می شود/به جهت برخی موضع گیری های رسانه ای،گروه سازنده تصمیم گرفت امسال از برخی بازیگران بومی استفاده کند/در حضور سید علی اکبر طاهایی و بهرام حمیدی بخش های از این سریال با بازی محسن تنابنده در خانه نقی ضبط شد.


مازندنومه:پس از چند هفته مکان یابی و حضور و رایزنی برخی سازندگان سریال پایتخت 2 در مازندران،تولید این مجموعه که نوروز آینده از شبکه اول سیما پخش می شود،از سه شنبه گذشته در شیرگاه آغاز شد.

حدود 30 درصد این مجموعه در شیرگاه تصویربرداری می شود و بعد از آن گروه به تهران برمی گردند.در ادامه بخش‌های پایانی در قشم تصویربرداری خواهد شد.

سریال پایتخت 2 در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و عوامل آن تا پایان دی ماه در شیرگاه حضور خواهند داشت.

به گزاش مازندنومه به جهت برخی موضع گیری های رسانه ای،گروه سازنده تصمیم گرفت امسال از برخی بازیگران بومی استفاده کند که تاکنون هنرمندانی چون مهیاربریمانی،شهروز براری و عسکری وفایی نژاد در سکانس هایی از این مجموعه بازی کرده اند و در روزهای آینده نیز به تناسب فیلم نامه از سایر بازیگران مازندرانی استفاده خواهد شد.

بر اساس این گزارش،چند بازیگر اصلی پایتخت 1 با همان لهجه در این مجموعه نیز حضور دارند و در کنار آن ها از بازیگران بومی نیز بهره گیری می شود.

یکی از عوامل تولید این سریال به مازندنومه گفت:محسن تنابنده-بازیگر و نویسنده این مجموعه-روی زبان مازندرانی کار کرده است و خیلی راحت مازندرانی صحبت می کند.

وی با بیان این که از برخی بازیگران مازندرانی تست گفته شد که لهجه محلی آن ها بسیار نازیبا و زننده بود،تصریح کرد:تعجب می کنیم که چطور مازندرانی ها این گونه اداها و لهجه های هنرمندان اینجا را تمسخر زبان شان محسوب نمی کنند،اما ما که در این مجموعه بسیار بهتر و درست تر از آن ها با این گویش صحبت می کنیم به تمسخر زبان و فرهنگ محکوم می شویم؟

در سری جدید خانواده نقی تصمیم دارند گلدسته‌ای را از شمال کشور به یک مکان زیارتی در جنوب کشور برسانند.

عکس از:مصطفی کاظمی

خاطرنشان می کنیم پیش از ظهر شنبه استاندار مازندران در محل ضبط این مجموعه حاضر شد که گزارش این بازدید تا لحظه نگارش این خبر(ساعت 22:30 شنبه شب)روی خروجی سایت استانداری قرار نگرفته است!

در حضور سید علی اکبر طاهایی و بهرام حمیدی بخش های از این سریال با بازی محسن تنابنده در خانه نقی ضبط شد.

علیرضا خمسه بازیگر نقش باباپنجعلی هم به علت حضور در خارج از کشور نتوانست امروز جلوی دوربین برود.

در مراسم کلید خوردن سری جدید پایتخت 2،‌ محسن تنابنده(نقی)، ریما رامین‌فر (هما)، دو قلوها، احمد مهران‌فر (ارسطو)، نسرین نصرتی (خواهر نقی)، مهران احمدی (شوهر خواهر نقی)، لیندا کیانی سفارش دهنده گلدسته حضور داشتند.