چهارشنبه 20 دی 1391-13:33

کاندیداهای شورا جلسه تشکیل دادند

 نشست نامزدهای احتمالی شورای شهر مرکز استان که به طیف اصلاح طلبان گرایش دارند،در ساری برگزار شد/اصلاح طلبان برای تامین نقطه نظرات و منویات مقام معظم رهبری در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فعال خواهند بود و کاندیدا معرفی خواهند کرد.


مازندنومه: نشست نخست نامزدهای احتمالی اصلاح طلب شورای شهر ساری،اوایل هفته جاری،در منزل یکی از نامزدها برگزار شد.

به گزارش مازندنومه،در این نشست انتخاباتی که تعدادی از کاندیدهای مطرح حضور داشتند،بر ويژگی های کارامدی،سلامت و پاکدستی نامزدهای اصلاح طلب تاکید شد.

یکی از کاندیدهای حاضر در این نشست به مازندنومه گفت:پیرو سفارش های مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی پرشور در خردادماه سال آینده،تعدادی از نامزدهای با گرایش اصلاح طلبی که قصد حضور در صحنه انتخابات شورا را دارند، گردهم جمع شدند تا با تبادل اندیشه،به پویایی عملی و نزدیکی فکری بیشتر و بهتری برسند.

وی با بیان این که قرار است تیمی با شعار و هدف مشترک تشکیل دهیم،تصریح کرد:تلاش ما این است با برنامه های مناسب،کاربردی و مردم پسند پا به عرصه انتخابات بگذاریم.

این نامزد احتمالی شورای شهر ساری گفت:اصلاح طلبان برای تامین نقطه نظرات و منویات مقام معظم رهبری در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فعال خواهند بود و کاندیدا معرفی خواهند کرد.