يکشنبه 24 دی 1391-23:43

ریل باس نیامد/قطار محلی گرگان-پل سفید حذف شد

حرکت قطار محلی گرگان-پل سفید و برعکس بدون اطلاع قبلی از ساعت 20 یک شنبه شب قطع شد/هنوز از به کارگیری ریل باس وعده داده شده مسئولان خبری نیست و تنها اقدامی که اجرا شده،حذف همین قطار معمولی،آن هم بدون اطلاع رسانی قبلی بود.


مازندنومه:تردد قطار محلی گرگان-پل سفید که هر روز از ساعت 3:40 بامداد از گرگان حرکت می کرد و ساعت 12:40 نیمروز نیز از پل سفید به سمت گرگان می رفت،بدون اطلاع قبلی و بر اساس یک نامه از ساعت 20 یک شنبه تا اطلاع ثانوی قطع شد.

این در حالیست که بسیاری از کارمندان،کارگران،دست فروشان ترکمنی،دانشجویان و ...مسافران هر روزه این مسیر بودند و نبود اطلاع رسانی باعث سرگردانی مسافران می شود.

به گزارش مازندنومه،هم زمان با حذف این قطار در شمال کشور 9 خط دیگر نیز در سراسر کشور (از جمله قطار مشهد-اصفهان،قزوین-مشهد،تهران-اصفهان و...)تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

گفتنی است 18 دی ماه امسال کمال علی پور خنکداری-نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه ،جویبار و کیاکلا در مجلس-از اختصاص یک دستگاه ریل باس به خط راه آهن سوادکوه خبر داد و گفته بود: با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی قول اختصاص دو ریل باس اخذ شد که اولین ریل باس به راه آهن سوادکوه اضافه شده است.

بر اساس این گزارش هنوز از به کارگیری این ریل باس وعده داده شده خبری نیست و تنها اقدامی که اجرا شده،حذف همین قطار معمولی،آن هم بدون اطلاع رسانی قبلی بوده است.

گفتنی است 22آذرماه امسال نیز قطار بی کیفیت ساری-مشهد چند روزی حذف شد که بعد از توافق مالی راه آهن و شرکت خصوصی طرف قرارداد، این قطار بدون هیچ گونه تغییر کیفیتی تنها با افزایش چندهزارتومانی نرخ بلیت دوباره برقرار شد.