شنبه 26 اسفند 1391-20:36

موسیقی اقوام در پایتخت/کنسرت مازندرانی در تالار وحدت برگزار می شود

گروه موسیقی پارپیرار،نماینده مازندران در مجموعه کنسرت های تالار وحدت است/گروه های هنری از قومیت های مختلف در زیر مجموعه های بنیاد رودکی،برای مهمانان نوروزی و علاقه مندان به کنسرت های موسیقی و نمایش هنرنمایی خواهند کرد.


مازندنومه؛خبر مهمان،سهیل مهدی زاده:با حضور گروه های لیان بوشهر، چهل دف، اقوام اوستا، میسان خوزستان،مهرورزان کرمانشاه، باران سنندج،دیلمان گیلان، ساوالان آذربایجان،سراب جهان بین بختیاری، هرایی قوچان و پارپیرار مازندران،کنسرت های موسیقی نوروزی در تالار وحدت، سالن رودکی،سالن آزادی برگزار می شود.

این جشنواره با اجرای گروه لیان بوشهر روز اول فروردین ، ساعت 20 در تالار وحدت آغاز می شود . روز دوم سال نیز مجددا گروه لیان و اقوام اوستا به اجرا می پردازد و گروه های موسیقی پارپیرار مازندران و دیلمان گیلان در روز سوم فروردین در تالار وحدت به روی صحنه می روند.
 
تالار رودکی روز اول فروردین ماه میزبان گروه موسیقی قشقایی و آذری خواهد بود در روز دوم فروردین نیز گروه موسیقی خوزستان و هرایی قوچان و در روز سوم گروه موسیقی گیلان و بختیاری به اجرای برنامه می پردازند.
 
مجموعه برج آزادی از روز اول تا سوم فروردین علاوه بر برگزاری نوروزخوانی و سفره هفت سین در میدان آزادی، میزبان گروه­های موسیقی چون مهرورزان، چهل دف و باران سنندج خواهد بود.
 
مراکز فروش بلیط :
 
گیشه تالار وحدت
 
نت برگ 88706644-88554675