يکشنبه 5 خرداد 1392-22:19

مهاجر:تبليغات غير قانوني و تخلفات انتخاباتي در ابطال آرا تاثير دارد

رييس هيات نظارت بر چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهرستان ساري گفت:با كمال تاسف در چند روز اخير مشاهده شده كه برخي از كانديداها باحمايت و همراهي عده اي از اشخاص متنفذ،به تبليغات زودهنگام در قالب برپايي مجالس عمومي دست زده اند كه بر اساس قانون، تخلفات آن بيٌن و آشكار است.

 


مازندنومه:رييس هيات نظارت بر چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهرستان ساري در خصوص تبليغات زود هنگام و غيرقانوني و تخلفات آشكار برخي از كانديداهاي شوراي اسلامي شهر ساري هشدار داد.

عبدالله مهاجر دارابی-رييس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهرستان ساري- اعلام كرد: تبليغات غير قانوني و تخلفات انتخاباتي در ابطال آرا متخلفان تاثير خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با كمال تاسف در چند روز اخير مشاهده شده است كه برخي از كانديداها باحمايت و همراهي عده اي از اشخاص متنفذ،به تبليغات زودهنگام در قالب برپايي مجالس عمومي زده اند كه بر اساس قانون، تخلفات آن بيٌن و آشكار است.

مهاجردارابي تصريح كرد : برگزاري اين قبيل مجالس و محافل غيرقانوني مطمئنا در ابطال نتايج انتخابات كانديداهاي متخلف تاثير خواهد داشت.

 رييس هيات نظارت بر چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهرستان ساري ضمن هشدار به كانديداهاي متخلف و حاميان آنان خاطر نشان كرد: تمامي تخلفات كانديداها مستند سازي مي شود و در زمان مناسب مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به دريافت چندين گزارش مردمي مبني بر بروز تخلفات انتخاباتي و استفاده از امكانات عمومي به نفع برخي ازكانديداها اظهار داشت : دراين خصوص گزارش كانديداهاي متخلف به مراجع ذي صلاح از جمله فرمانداري ابلاغ شد.

مهاجر هرگونه استفاده از اماكن و فضاهاي عمومي و دولتي مثل شهرداري،دانشگاه ها و مدارس و... را به نفع كانديداهاي خاص، تخلف آشكار انتخاباتي و نقض صريح قانون دانست و از كانديداها خواست كه قانون را رعايت كنند.

وي گفت علاوه بر كانديداها، با هواخواهان و طرفداران آنان كه بخواهند با استفاده از امكانات عمومي و دولتي فضاي انتخابات را مشوش جلوه دهند برخورد قانوني خواهد شد.

وي در پايان اين گفتگو از مردم ساري خواست تا هرگونه موارد نقض قانون و تخلفات انتخاباتي را همراه با مستندات به هيات نظارت مستقر در فرمانداري ساري ارائه دهند.