دوشنبه 6 خرداد 1392-10:3

آرزو می کنم عشق ویژگی شما باشد،نه رابطه ی خاص با کسی

در نامه حسین اسلامی ساروی به مهدی عبوری مطرح شد:شما مردم را باور کردید ، البتّه خطرناک است، ولی بهتر از آن است که هیچکس را باور نکنیم، قطعاً از خطر آدم های بخیل هم نمی هراسید و صد البته که ما انسانها اگر قرار باشد کار کنیم ، قطعاً اشتباه خواهیم داشت ، زندگی ما تماماً یک سفر است.


مازندنومه:حسین اسلامی ساروی-پژوهشگر و مدیر مرکز ساری شناسی-امروز در نامه ای به مهدی عبوری به دفاع از او و عملکردش پرداخت و خاطرنشان کرد:« شما قطعاً از خطر آدم های بخیل نمی هراسید.»متن کامل نامه در پی آمده است:

شهردار محترم و دوست داشتنی ساری
حاج آقا مهدی عبوری
سلام
    

زندگی بدون موسیقی اشتباهی بیش نیست و ما در شب تولد مولا علی (ع) در مراسمی که شما در استادیوم شهید متقی برپا نمودید، دیدیم که زندگی با موسیقی زیباتر هم هست، و شما در آن شب به مردم ساری مقدس ترین عبارت دنیا را فرمودید . شما قاطعانه گفتیدکه« مردم ساری نگران نباشید، درست اش می کنیم)» و ما خیلی خوش شانس بودیم که این جمله را از شما شنیدیم.


آرزو می کنم همچنان، عشق ویژگی شما باشد، نه رابطه ی خاص شما با کسی.گرچه خانواده عبوری با خون خود ثابت کردند که خاصیت آنها عشق است .

 از اینکه هنرمندانه به احساسات لطیف مردم شهر من شکل بخشیدید سپاسگزارم. شادبودن تنها انتقامی است که می توان از دنیا گرفت. همیشه شاد باشید.


حاج آقا مهدی عبوری عزیز 
مردم شهر من به شما اعتماد کردند ، شما به مردم قول دادید، این ارتباط شما و مردم مقدس است که امیدوارم هرگز صدای دردناک و ناشنیدنی قلب های شکسته مردم شهر را در کارنامه شهرداری نداشته باشید.

شما مردم را باور کردید ، البتّه خطرناک است، ولی بهتر از آن است که هیچکس را باور نکنیم، قطعاً از خطر آدم های بخیل هم نمی هراسید و صد البته که ما انسانها اگر قرار باشد کار کنیم ، قطعاً اشتباه خواهیم داشت ، زندگی ما تماماً یک سفر است.

سفر بخیر

باز هم شِمِه خِنا بِدون
تِه گِره