سه شنبه 7 خرداد 1392-21:6

طبق عادت،منتظر می مانیم

وجود وسایل بازی سرگردان در پارک دانشجوی ساری،بروز خطرات احتمالی را برای کودکان بالا برده است/حال که شهردار ساری در عرصه های شهرسازی پرتوان ظاهر شده و فعالیت هایش رضایت نسبی شهروندان را جلب کرده، حیف است که با سهل انگاری، کارنامه او با یک آسیب جدی به کودکی ، مخدوش شود+عکس


مازندنومه،بهارک همتی:این جا پارک دانشجو ، رو به روی دانشگاه امام محمد باقر (ع) ساری است که به خاطر وجود وسایل بازی سرگردان در گوشه و کنار پارک، موقعیت خطرناکی را برای کودکان به وجود آورده است.

هرچند این پارک نسبت به دیگر پارک های شهر با استقبال کمتری رو به رو است،آسیب هایی که ممکن است حتی باعث نقص عضو شود خیلی جدی ست .

حال که شهردار ساری در عرصه های شهرسازی پرتوان ظاهر شده و فعالیت هایش رضایت نسبی شهروندان را جلب کرده، حیف است که با سهل انگاری، کارنامه او با یک آسیب جدی به کودکی ، مخدوش شود.

البته مهم تر از مخدوش شدن کارنامه شهردار،آلام خانواده ها و به درد آمدن دل هایی به خاطر حوادث احتمالی است.

 این روزها که همه از هجوم مشکلات گله دارند و لبخندی به لب ها نمی آید،کم و بیش در چهره شهر ساری تغییراتی مشاهده شده که غم را هرچند برای لحظه ای کوتاه از چهره ها پاک می کند.

 ما طبق عادت پیشین منتظر می مانیم تا ببینیم چه می شود! آیا این پروژه ها و زیبا سازی ها و اهمیت دادن ها،خوابی شیرین است و باید با زنگ ساعت شومی از خواب بیدار شویم یا نه، واقعیت است؟!