شنبه 25 خرداد 1392-19:40

فلاح:اقبال مردم به جریان اعتدال بود

گفت و گو با رئیس ستاد روحانی در مازندران بعد از پیروزی/عملکرد خوب اصلاح‌طلبان در اذهان عمومی و حمایت آنها از جریان اعتدال و آقای روحانی، در آرای مردمی تاثیرگذار بود/روحانی دارای خمیرمایه اعتقادی، مدیریتی و استحکام فکری است/روحانی از حضور نیروهای معتدل هر 2 جناح استقبال می‌کند.


 مازندنومه: آرای مردم به آقای روحانی ناشی از حمایت هاشمی و خاتمی بود؟

 ربیع فلاح: اقبال مردم به طرف جریان اعتدال بود چراکه در هشت سال گذشته در حل مسائل کشور، شاهد افراط و تفریط‌هایی بودیم که باعث شد اقبال عمومی مردم در شهر و روستا به سمت جریان اعتدال، عقلانیت و تدبیر باشد.

علاوه بر این، عملکرد خوب اصلاح‌طلبان در اذهان عمومی و حمایت آنها از جریان اعتدال و آقای روحانی، در آرای مردمی تاثیرگذار بود.

 روحانی دارای خمیرمایه اعتقادی، مدیریتی و استحکام فکری است که در مشاغل مختلف در نظام جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بوده است، این توان بالقوه مدیریتی و شخصیت و منش وی، باعث جذب آرای مردم به سمت روحانی شد.

 همچنین حمایت‌های بی‌دریغ آقایان هاشمی و خاتمی، این موج مردمی را به حد بسیار بالایی رساند و باعث ایجاد حماسه شد. مطمئنا بدون حمایت این عزیزان، ما شاهد چنین حماسه‌ای نبودیم.

 مازندنومه: انتخاب کابینه آقای روحانی بر چه اساسی است؟ جناحی عمل می‌شود؟

فلاح: روحانی اعلام کرده دولت او، فراجناحی بوده و وابسته به جناح خاص اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست و سعی می‌کند از بهترین نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا استفاده کند.

به نظر روحانی بهترین ملاک برای انتخاب کابینه و نیروها، شایسته سالاری و کارآمدی است و از حضور نیروهای معتدل هر 2 جناح استقبال می‌کند.

مازندنومه:حرف پایانی؟

 از حضور گسترده مردم در پاس صندوق‌های رای و به ویژه مردم مازندران و همچنین از مقام معظم رهبری که با فرمایشات شان، راهنمای مردم بودند و مردم را به پاس صندوق‌های رای فراخواندند تقدیر و تشکر می‌کنیم.