پنجشنبه 30 خرداد 1392-10:49

عدول از اصول/مدیرکل دولت احمدی نژاد به دیدار روحانی رفت

پیش از ظهر پنج شنبه تعدادی از فعالان ستاد دکتر روحانی در مازندران با او دیدار کردند/در بین حاضران این دیدار که اغلب از میان فعالان و منسوبان ستاد دکتر روحانی و هواداران او انتخاب شده اند،یکی از مدیران کل کنونی نیز حضور دارد!/برخی از فرمانداران دولت احمدی نژاد یک شبه به سمت روحانی گرایش پیدا کرده اند!


مازندنومه:این روزها همه جا سخن از دکتر حسن روحانی است و انگار نه انگار تا 12 مردادماه محمود احمدی نژاد در راس قوه مجریه،هدایت امور کشور را عهده دار خواهد بود.

برای رسانه ها پیام ها،اظهارات و دیدارهای روحانی چند برابر فعالیت های احمدی نژاد ارزش خبری دارد و مواضع رییس جمهوری منتخب،خیلی زود تیتر اول بیشتر رسانه ها می شود.

در ادامه دیدارهای مسئولان و اقشار مختلف مردم با رییس جمهوری منتخب،پیش از ظهر امروز پنج شنبه تعدادی از فعالان ستاد دکتر روحانی در مازندران با او دیدار کردند.

در بین حاضران این دیدار که اغلب از میان فعالان و منسوبان ستاد دکتر روحانی و علاقه مندان و هواداران او انتخاب شده اند،یکی از مدیران کل دولت کنونی نیز حضور دارد!

البته این مدیرکل دولت احمدی نژاد،خیلی مواضع تند سیاسی اتخاذ نکرده و با رسانه ها نیز ارتباط خوبی دارد.

از این موضوع که بگذریم تغییر مواضع برخی مسئولان دولتی و چرخش یک شبه به سمت رییس جمهوری منتخب جالب است.

برای مثال یکی از فرمانداران شهرهای مرکزی استان که مواضع شدید اصولگرایانه و احمدی نژادی او معروف است،این روزها آشکارا به دفاع از دکتر روحانی می پردازد و حتی اذعان می دارد در شهرستان تحت مدیریتش فضا را برای انتخاب او مهیا کرده است!

در همین زمینه مطلبی را نیز یکی از مخاطبان مازندنومه فرستاده که در بخشی از آن خطاب به این فرماندار آمده:

«... با خیال خام ادامه راه احمدی نژاد و گمان پشتیبانی(...)که مشاور ایشان بود و شما را یکباره از فرش به عرش رساند، فقط حکم راندید اما زمانی که احمدی نژاد را مغضوب همگان دیدید به ایشان نیز پشت کردید و حمایت از کاندیدای دیگری در پیش گرفتید!

دیدیم و دیدند که در در نیمه شب انتخابات با مسجل شدن انتخاب بر حق دکتر روحانی چگونه نای راه رفتن نیز نداشتید...

گمان تان این بود که شما دستور دهید و دیگران مشکلات را با تدبیر خویش حل نمایند؟ که اگر این گونه بود منصب فرمانداری را راننده شما نیز می توانست شایسته باشد.

در بسته اتاق تان را به یاد می آورید؟ دهیاران و روسای ادارات در انتظار شرفیابی را چه؟ به یاد می آورید که روسای ادارات برای حل مشکلات خلق الله می بایست از قبل نوبت شرفیابی می گرفتند؟ حق تماس با موبایل شما را نداشتند؟ به یاد می آورید که افراد دلسوز و با تجربه را ، افراد واجد شرایط نماینده فرماندار جهت حضور در انتخابات را به جرم واهی اصلاح طلب بودن از خود راندید؟ و این است نتیجه دیکتاتوری و بی تدبیری جنابعالی...»

به باور ما تعدادی از مدیران کل غیر سیاسی،فنی و کاربلد استان می توانند هم چنان در دولت بعدی نیز به خدمت ادامه دهند،لیکن بیشتر فرمانداران و مدیران سیاسی و اتوبوسی خیلی سریع باید کنار گذاشته شوند تا اصلاحات و برنامه های دولت جدید به ثمر بنشیند.