جمعه 31 خرداد 1392-18:39

چون پرده برافتد

کسانی تا همین چند ماه قبل پاشنه در ستاد مرکزی دکتر قالیباف را در تهران به بهانه اینکه ما با شماییم از جای کنده بودند اما راه به جایی نبردند ، همان ها امروز داعیه دار حمایت از دکتر روحانی شده اند!/حتی به سبز بودن رنگ پوشه ها در محل کار گیر دادید ، غافل از اینکه افراط شما روزی گریبان تان را خواهد گرفت.


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی: این روزها و بعد از تحقق حماسه سیاسی،عده ای به دنبال مصادره آن به نفع خویش اند.کسانی در استان داعیه دار حمایت از رئیس جمهوری منتخب شده اند که تا دیروز در دستگاه ها و ادارات تحت مدیریت شان فضای امنیتی شدیدی برقرار بود؛به گونه ای که کارمندان و پرسنل به لحاظ روحی و جسمی از کار کردن در چنین محیطی به تنگ آمده بودند.

کسانی که همین چند ماه قبل نمی دانستند علمدار کربلا در روز عاشورا در رکاب سیدالشهدا به شهادت رسیده است یا در شب هفتم و یا در شب نهم محرم!

 کسانی که با مطالعه همان کتبی که در اختیار برخی از اربابان شان بود روایت تاریخ را آن گونه که خود می خواستند بیان می کردند و مقدسات ملت را به بازی می گرفتند و علی رغم اعتراض،شما را به ندانستن و نفهمیدن متهم می کردند.

 کسانی که تا همین چند ماه قبل پاشنه در ستاد مرکزی دکتر قالیباف را در تهران به بهانه اینکه ما با شماییم از جای کنده بودند اما راه به جایی نبردند ، همان ها امروز داعیه دار حمایت از دکتر روحانی شده اند!

 مدیرانی که تا ساعت 2 شب جمعه حامی همان خط و خال معشوق بودند اما به یکباره با گزارش های صندوق آرا، شبانه به سمت شعب اخذ رای هجوم بردند که چه خبر دارید،ما با شما بودیم!

همان هایی که در نیم ساعت سخنرانی شان 50 بار نام مقام معظم رهبری را می بردند و به جهت تامین منافع شان زیر علم ولایت و به اسم حمایت از او آن قدر سینه زدند که از هوش رفتند و امروز وقتی به هوش آمده اند که شخصیتی دینی و با استدلالی منطقی علم عزت بر افراشته است.

آقایانی که رمل و اسطرلاب در کارها و افکارشان موج می زد و تمام آروزی شان اقامت در هتل....تهران بود.

 کسانی که چهار رکعت نمازشان به یک دقیقه نمی کشید و به بهانه خدمت به خلق از خداوندی گذشتند که به تظاهر از او به عزت دهنده خود یاد می کردند. 

با شمایم آقایان! همان هایی که خود را جزو رجال می دانید و دست به کمر ایستادید تا بنر دکتر ولایتی را نصب کردند و بعد امروز دوباره به سمتی دیگر غش کرده اید.

شمایی که حتی به سبز بودن رنگ پوشه ها در محل کار گیر دادید ، غافل از اینکه افراط شما روزی گریبان تان را خواهد گرفت....

 آقایان دین اگر ندارید آزاده باشید!شما اگر بر خلاف آنچه به زبان راندید فعل و گفتارتان برای خدا بود پس دیگر چرا نگرانید؟ چرا تغییر رنگ می دهید؟ چرا دنبال امان نامه پی این و آن می گردید؟

آقایانی که تا همین دیروز حکم امضا شده دکتر روحانی را به بهانه دنبال دردسر نبودن پس زدند، امروز آتش تند حمایت شان اطرافیان را می سوزاند.

 کسانی که تا دیروز بنرهای تهیه شده و آماده رئیس جمهور منتخب را به دلیل دروغ و نیرنگ شان پس زدند و حاضر نشدند از آن حمایت کنند امروز کاسه داغ تر از آش شده اند!

 ما هیچ گاه سهام خواه انقلاب نبودیم نه آنگاه که پدران مان بی دریغ هشت سال در خط مقدم دفاع حاضر بودند و حتی در لحظه تولدمان حضور نداشتند و مادرمان به تنهایی لحظه ورودمان به دنیا را جشن گرفت و چه حالا که انقلاب به خط اعتدال بازگشته است.

 ما هیچ گاه نگفته ایم انقلاب از آن ماست،ما بابت حمایت مان از گفتمان امام و شهدا مطالبه ای نداشته ایم اما شما چه؟جیره خوار دولت ها شده اید.

رنگ تان هر روز به رنگ رئیس دولت تغییر می یابد و چون طلحه و زبیر اگر مسندتان و منظورتان محقق نگردد شمشیر از رو می بندید.

تمام این گفتار یعنی دوستان مان چه در ستاد اصلاح طلبان دکتر روحانی و چه در ستاد اصولگرایان حامی دکتر روحانی باید با ظرافت خاص تمام تحرکات را رصد کنند و بینی و بین الله زد و بندها را کنار بگذارند تا مانع ورود افراد فرصت طلب و منافق در دولت تدبیر و امید شوند.

 لازم به ذکر است در صورت تداوم تحرکات این عده از آقایان با سند و مدرک و تمام فایل های صوتی و تصویری هویت این افراد را برای ملت عزیز فاش خواهیم کرد.