چهارشنبه 26 تير 1392-23:55

انتخابات،نگاه مخالفان ایران را تغییر داد-ابراهیمی

تغییر در فرمانداری بابلسر:نادری رفت،سجادی آمد/معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در بابلسر گفت: انتخابات 92 با مشارکتی در تراز عالی 73 درصدی، بلوغ سیاسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشید و تاثیرات مخرب و ذخیره‌ منفی انتخابات 88 را خنثی کرد.


مازندنومه:هادی ابراهیمی در مراسم تودیع فرماندار بابلسر اظهار داشت: انتخابات مانند یک شرکت سهامی عام و فراگیر است که سرمایه‌ی سیاسی را افزایش می‌دهد.

 وی با بیان این که رای هر فرد در انتخابات با دیگران برابر است، تصریح کرد:‌با سرمایه‌ی سیاسی که اعتماد سیاسی شارژ شده‌ی نظام سیاسی است، می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه انتخابات از دستاوردهای سرمایه سیاسی است، گفت: انتخابات 92 با مشارکتی در تراز عالی 73 درصدی، بلوغ سیاسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشید و تاثیرات مخرب و ذخیره‌ منفی انتخابات 88 را خنثی کرد.

 ابراهیمی ادامه داد:‌مردم ایران با بلوغ سیاسی خود، سرمایه‌گذاری چهار ساله‌ی دشمنان را در یک روز به باد دادند و با مشارکت حماسی خود، سرمایه سیاسی را به ارمغان آوردند.

 وی با بیان اینکه انتخابات 73 درصدی، نگاه ناظران و کارگزاران رقیب و مخالفان بی غرض به ویژه در اروپا را نسبت به ایران تغییر داد، گفت: کارگزاران سیاست خارجی به خوبی می‌توانند با این سرمایه‌ی سیاسی به صورت هوشمندانه و در چهارچوب حفظ اصول تغییر ناپذیر و منافع ملی و اسلامی، تحریم‌ها را در مسیر شیب منفی هدایت و کمتر کنند.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه معمار بزرگ انتخابات 92 و تولیدکننده‌ی اعتماد سیاسی آن، رهبری است، تصریح کرد: نقش پدرانه‌ی ایشان برای میدان دادن به همه‌ی سلیقه‌ها در درون قاب قانون اساسی، جلوگیری از مصادره‌ی رای رهبری و مهار شایعه پراکنی بر نیت رهبری به سوی نامزدی خاص، باز کردن راه جدیدی برای به میدان کشیدن عنصر ایرانیت فارغ از نظام جمهوری اسلامی برای نخستین بار، نظریه‌پردازی خلاقانه در باب «رای مردم به مثابه‌حق‌الناس و امانت» قطعاتی از پازل اعتمادسازی فزاینده‌ی رهبری در انتخابات 92 است.

معاون سیاسی استاندار مازندران، یادآور شد: ولایت فقیه نه تنها پاسدار اسلامیت نظام، در مواردی تنها حافظ ساز و کار جمهوریت است.

 ابراهیمی از مشارکت 93 درصدی مردم مازندران در انتخابات را نسبت به دیگر انتخابات بی نظیر خواند و افزود: در برابر این مشارکت مدیران و مسئولان باید خدمات مناسبی ارائه دهند.

 وی با پاسداشت خدمات احمدی نژاد، برای روحانی رئیس جمهور منتخب، آرزوی توفیق کرد.

به گزارش مازندنومه، در این مراسم، سید کریم سجادی به عنوان سرپرست فرمانداری بابلسر معارفه و از زحمات نادری فرماندار پیشین این شهر قدردانی شد.