چهارشنبه 6 شهريور 1392-16:43

بهار اعتدال

رای بالای دکتر روحانی در استان نشان از غلبه گفتمانی جریان اعتدال بود که تلاش و تدبیر ستاد و ریاست آن موید تمام این واقعیت هاست/اعتدال و قدرت تامل با همه جریان ها و نحله ها شاخصه بارز دکتر ربیع فلاح به عنوان مدیری توانمند است.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،میثم برزگر:این روزها با آغاز به کار دولت تدبیر و امید،تکاپوی نیروهای سیاسی و مذهبی هر روز برای تعیین استانداران بیشتر می شود؛چرا که استانداران به عنوان نماینده قوه مجریه در استان تاثیر بسزایی در فضای سیاسی و اجتماعی دارند که نزدیکی آن ها به هر یک از جریان ها،سبب افزایش قدرت و مانور نیروها می شود.

شاید بتوان انتخاب استاندار مازندران را در زمره انتخاب های حساس وزارت کشور دولت تدبیر و امید قرار دهیم، چه اینکه مازندران جزو هفت کلان شهر با اولویت تعیین استاندار قرار گرفت و با توجه به فعالیت جریان های مختلف سیاسی در استان مازندران,انتخاب استاندار به نوعی منعکس کننده ذهنیت دولت تدبیر و امید به استانداران کشور است.

با توجه به ظرفیت های بالقوه کشاورزی،صنعتی،گردشگری و... در استان و با توجه به شعار اعتدال گرایی دولت انتخاب استانداری در تراز مازندران،به نگاه عمیق به مسئله انتخابات 24 خرداد نیاز است که چگونه شخصی به عنوان ریاست ستاد دکتر روحانی با آرامش و سعه صدر پذیرای هر نوع تفکر اعتدالی جهت برون رفت از وضع موجود و شکل گیری دولت مورد نظر تدبیر و امید بود.

رای بالای دکتر روحانی در استان نشان از غلبه گفتمانی جریان اعتدال بود که تلاش و تدبیر ستاد و ریاست آن موید تمام این واقعیت هاست.

آری،اعتدال و قدرت تامل با همه جریان ها و نحله ها شاخصه بارز دکتر ربیع فلاح به عنوان مدیری توانمند است.

فرصت قلیل است و فرصت طلبان کثیر؛نمایندگان و بزرگان استان باید همراه با مردم ، واقعیت و شعار دولت تدبیر و امید را زمزمه کنند.

ایمیل نویسنده: meisam.barzegar@ymail.com