جمعه 8 شهريور 1392-23:30

رسولی:دولت دستش بسته نیست که نمایندگان،استاندار معرفی کنند

انتقاد امام جمعه میاندورود از مجمع نمایندگام مازندران/عده کشی و سهم خواهی دست دولت را در انتخاب استانداران خواهد بست/این روزها عده ای به دنبال سهم خواهی از دولت اند/کسانی آمدند و وارد میدان شدند ،ائمه جمعه ،بزرگان و برخی نمایندگان هم آنها را تایید کردند و این کار کاملا درستی است


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:سیدمجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان میاندورود با اشاره به بحث جابجایی مسئولان در کشور و استان اظهار داشت:این روزها عده ای به دنبال سهم خواهی از دولت اند.

 وی با بیان اینکه عده کشی و سهم خواهی دست دولت را در انتخاب استانداران خواهد بست، افزود:امروز برای استانداری مازندران افرادی خود به میدان آمده و افرادی دیگر هم گوشه ای نشسته اند و دیگران آنها را به میانه میدان می کشانند.

 امام جمعه میاندرود ضمن انتقاد شدید از عملکرد برخی از نمایندگان اظهار داشت:عده ای مثل نمایندگان مجلس کاندیدا معرفی می کنند،افراد معرفی می کنند در حالی که وظیفه قانونی نمایندگان مجلس کاملا مشخص است.

وی ادامه داد:چرا این افراد باید کار و بار خود را رها کنند و به دنبال معرفی افراد باشند؟!مگر استان قیم و بزرگ ندارد؟مگر دولت دستش بسته است که عده ای جمع شدید و امضا جمع می کنید که افرادی را برای استاندار شدن معرفی کنید!؟

حجت الاسلام رسولی تصریح کرد:عده ای به خاطر پست و مقام به دنبال این کار هستند و عده ای هم به دنبال تثبیت جایگاه خود هستند که در هر دو صورت کار اشتباهی است.

 وی با بیان اینکه تایید افراد هیچ ایرادی ندارد افزود:کسانی آمدند و وارد میدان شدند ،ائمه جمعه ،بزرگان و برخی نمایندگان هم آنها را تایید کردند و این کار کاملا درستی است اما اینکه عده ای بنشینند و در راستای منافع خود افراد را معرفی کنند کاری کاملا مذموم و نادرستی است و دست دولت را خواهد بست.

 امام جمعه میاندرود تاکید کرد:اگر قرار است دولت کار کند نباید دست دولت را بست چرا که اگر افرادی معرفی شوند و دولت بپذیرد مسکلاتی به وجود خواهد آمد و اگر هم نپذیرد باز هم مشکلات دیگری به وجود می آید.

 وی ادامه داد:دولت خود کارشناسان زبده ای دارد که بگذارید خود آنها تصمیم بگیرند و استاندار را مشخص کنند.