شنبه 9 شهريور 1392-9:31

یک عضو شورا:عبوری هم باید برنامه بدهد

علی اکبر ذلیکانی-عضو جدید شورای شهر ساری- گفت:‌حسین زادگان، عشوری،هاشمی،حجازی، صادقلو و عبوری گزینه‌هایی هستند که اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار،با آن ها مذاکره کرده‌ اند/شهرداری که در شان ساری باشد،انتخاب می‌شود/نقیبی،باقری، نجاریان، یوسفی و شمشیربند گزینه‌های ریاست شورا هستند.


مازندنومه:منتخب شورای شهر ساری در دوره چهارم به مازندنومه گفت: هفت نفر از اعضای شورای چهارم در نشستی، درباره انتخاب شهردار، مذاکره کردند.

این عضو جدید شورای شهر ساری ادامه داد:‌حسین زادگان، عشوری، مناف هاشمی، حجازی، صادقلو و عبوری گزینه‌هایی هستند که اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار، با این افراد مذاکره کرده‌ و خواستار ارائه برنامه شدند.

علی اکبر ذلیکانی با بیان اینکه البته ممکن است تعدادی از این گزینه‌ها علاقه‌ای برای حضور در مسند شهرداری ساری نداشته باشند، تصریح کرد: اما به عنوان گزینه از سوی اعضای شورا انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عبوری هم باید در کنار این گزینه‌ها، برنامه ارائه کند، افزود: همه برنامه‌ها در کارگروه کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد و طی 15 تا 20 روز آینده، نظر کارگروه اعلام می‌شود.

 این منتخب شورای چهارم ادامه داد:‌مردم مطمئن باشند که شهرداری اصلح که در شان مرکز استان باشد انتخاب می‌شود.

ذلیکانی یادآور شد: بعد از انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر، طبق قانون، یک نفر از کارکنان رسمی شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود تا در جلسه رسمی شورا، شهردار هم انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: نقیبی، باقری، نجاریان، یوسفی و شمشیربند گزینه‌های ریاست شورا هستند.