دوشنبه 18 شهريور 1392-21:18

فلاح،شایعات مربوط به عزل و نصب ها را تکذیب کرد

 بیانیه شماره 3 و 4 کانون تدبیر و امید مازندران/فرصت طلبی ها و ریاکاری ها از نگاه این کانون دور نخواهد ماند و کانون اجازه فرصت طلبی و سهم خواهی های نامشروع را به هیچ شخص و مقامی نخواهد داد/برخی شایعات مبنی بر عزل و نصب های مدیریت اجرایی در استان مازندران که به استاندار محترم مازندران نسبت داده می شود به شدت تکذیب می شود.


مازندنومه:پس از انتصاب دکتر ربیع فلاح به سمت استانداری مازندران،امروز دو بیانیه از سوی کانون تدبیر و امید مازندران صادر شد. در بیانیه چهارم شایعات مربوط به عزل و نصب ها که این روزها عده ای به خود و نزدیکان خود نسبت می دهند،از طرف استاندار جدید تکذیب شده است.

لطف الله آجدانی-سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران - نسخه ای از این دو بیانیه را برای ما ارسال کرده که متن کامل آن در پی می آید:

*بیانیه شماره 3

سلام بر مازندران. سلام بر مازندرانی ها. با تبریک انتخاب و انتصاب شایسته دکتر ربیع فلاح از سوی هیات محترم دولت تدبیر و امید و وزیر محترم کشوربه عنوان بیست و یکمین استاندار مازندران و اولین استاندار دولت تدبیر و امید، حمایت ها و همراهی های آیات عظام و ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز،نمایندگان محترم مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی،روسای محترم ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در مازندران، اهالی قلم و رسانه ها ،دانشگاهیان و فرهنگیان،جامعه پزشکان و مهندسان،جامعه صنعت وبازرگانی و اصناف بازار، کارگران و کشاورزان ،طیف های مختلف فعالان سیاسی اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل و همه اقشار و صنوف اجتماعی مازندران را قدر و ارج نهاده و درود می فرستیم.

 انتخاب و انتصاب دکتر ربیع فلاح در جایگاه استاندار دولت تدبیر و امید ،نوید بخش تلاش برای تحقق گفتمان شایسته سالاری در مدیریت اجرایی و رویکرد عقلانیت و اعتدال در بهره مندی فراجناحی از مدیران کارآمد اجرایی در راستای توسعه و پیشرفت فراگیر و پایدار استان مازندران است.

بدون تردید تحقق این مهم مستلزم همفکری و همدلی و همگامی هرچه بیشتر همه نیروهای توانمند و دلسوزاست.

ضمن ابلاغ سلام و تشکر استاندار محترم جناب آقای دکتر ربیع فلاح برای همه مردم عزیز مازندران،خاطر نشان می سازد استاندار محترم با بهره گیری از دانش و تجارب مدیریتی خود ونیز استفاده از تیم مشاوران آگاه و دلسوز خود، از هیچ تلاشی برای کاهش مشکلات حوزه های اقتصادی،اجتماعی،و فرهنگی استان و پیشرفت و توسعه ی روزافزون مازندران دریغ نخواهد کرد.

 بدیهی است کانون تدبیر و امید مازندران نیزبا امید به تدبیر استاندار محترم و به عنوان حامی دولت تدبیر و امید و همراه همیشگی استاندار محترم مازندران،ضمن دعوت همگان به همگرایی و وحدت ،پی گیر و مدافع مطالبات حقه درتحولات مدیریت اجرایی استان بر اساس سیاست ها و رویکردها و گفتمان دولت تدبیر و امید خواهد بود

*بیانیه شماره 4

عرصه تحولات مدیریت اجرایی استان مازندران پس از انتصاب شایسته آقای دکتر ربیع فلاح به عنوان استاندار جدید مازندران، محمل فرصت طلبی ها و سهم خواهی های نامشروع نیست.

حضور دکتر فلاح در جایگاه استانداری مازندران را باید نوید بخش تحقق گفتمان عقلانیت و اعتدال دولت تدبیر و امید در راستای شایسته سالاری دانست.

بی تردید ضرورت پایبندی به اصل شایسته سالاری و همسویی با سیاست ها و رویکردهای فکری و عملی رییس جمهور محترم مانع فرصت طلبی ها است.

 کانون تدبیر و امید مازندران با تاکید بر رویکرد فراجناحی و اعتدال گرایی سخت بر این باور است که باید از همه نیروها و مدیران توانمند و البته همسو با خط و مشی رییس جمهور محترم استفاده کرد تا با ایجاد زمینه های هرچه مناسب تر در راستای استفاده از پتانسیل ها و نیز ایجاد پتانسیل های جدید،چشم اندازی از توسعه ی هر چه بیشتر و پایدارتر استان مازندران را ترسیم کرد.

اما فرصت طلبی ها و ریاکاری ها نیز از نگاه این کانون دور نخواهد ماند و این کانون اجازه فرصت طلبی و سهم خواهی های نامشروع را به هیچ شخص و مقامی نخواهد داد.

 کانون تدبیر و امید مازندران بر این باور است باید شرایطی را فراهم کرد تا استاندار محترم مازندران در چارچوب اختیارات قانونی خود و بهره مندی از مشاوران آگاه و امین خود با رعایت مصالح و منافع استان در راه توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر استان گام بردارد.

 همچنین خاطر نشان می کند برخی شایعات مبنی بر عزل و نصب های مدیریت اجرایی در استان مازندران که به استاندار محترم مازندران نسبت داده می شود به شدت تکذیب و تاکید می شود استاندار محترم پس از مراسم معارفه که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد با تکیه بر اختیارات قانونی و بهره مندی ازهمراهی و حمایت هیات مشاوران خود نسبت به تحولات مدیریتی در حوزه امور اجرایی تصمیم گیری خواهد کرد.