شنبه 23 شهريور 1392-11:18

هدیه روحانی به مازندران

عضو شورای مرکزی کانون تدبیر و امید مازندران گفت: انتخاب اولین استاندار در سطح کشور از اهمیت و تاثیرگذاری مازندران در سطح کشور نشان دارد و این بهترین هدیه روحانی به استان مازندران است/ربیع فلاح بیشتر فاکتورها برای انتصاب در مسئولیت استانداری مازندران را دارد.


مازندنومه،زینب حبیب پور: عضو شورای مرکزی کانون تدبیر و امید مازندران گفت: دکتر ربیع فلاح با توجه به سابقه اجرایی جندین ساله همچون معاون وزیر جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها و مراتع کشور و دارا بودن تحصیلات عالی دانشگاهی، شایستگی کرسی استانداری مازندران را دارد.

 سید بهزاد حسنی بیان کرد: بیش از 90درصد واجدان شرایط در استان مازندران به دکتر روحانی رای دادند و دکتر فلاح، رییس ستاد حسن روحانی هم نقش مهمی در تحقق این حماسه سیاسی داشته است.

وی اظهارداشت: دکتر ربیع فلاح بیشتر فاکتورها برای انتصاب در مسئولیت استانداری مازندران را دارد و در این راستا نیز از حمایت های برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و بزرگانی همچون آیت الله نظری، آیت الله صدوقی و آیت الله جباری برخوردار بود.
 
حسنی بابیان اینکه استاندار جدید مازندران از همه ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای رفع مشکلات و چالش های مازندران استفاده خواهد کرد، گفت: دکتر فلاح و دکتر نیازآذری دو رقیب برای انتصاب در کرسی استانداری مازندران بودند ولی فلاح به عنوان استاندار به دفتر دکتر نیازآذری -رییس دانشگاه آزاد اسلامی ساری- رفت و این حرکت وی نشانگر اعتدال است.

معاون سابق ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران بیان داشت: انتخاب اولین استاندار در سطح کشور از اهمیت و تاثیرگذاری مازندران در سطح کشور نشان دارد و این بهترین هدیه روحانی به استان مازندران است.