جمعه 19 مهر 1392-10:3

شریعت نژاد: از استاندار خواستیم معاونی از غرب استان انتخاب کند

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت:یک معاون استاندار، غرب استانی است/استاندار آدم منطقی است/در بدو ورود دولت و استاندار به استان شدن غرب مازندران نمی پردازیم و به این بحث ها ورود پیدا نمی کنیم/اگر نماینده بخواهد در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودش عمل کند.


مازندنومه؛ خبر مهمان، محمدرضا بهرامی: شمس الله شریعت نژاد -نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در خانه ملت- در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر در گفتگویی اظهار داشت:استاندار مازندران آدم منطقی است و در توزیع معاونت ها از وی خواستیم یکی از آنها را از غرب استان انتخاب کند که فلاح نیز با این پیشنهاد ما موافقت کرد و به زودی یکی از معاونت ها از غرب استان معرفی خواهد  شد.

 وی در خصوص انتصاب ها در سطح استان، اصل را شایسته سالاری دانست و اظهار داشت : اصل انتصاب ها بر اساس این است افرادی که اهل خدمت، انگیزه و علاقه هستند باید انتخاب شوند و اینکه کدام شخص از کدام منطقه است ملاک نیست.

 شریعت نژاد ضمن تشکر از دکتر فلاح در خصوص انتصاب معاون برنامه ریزی گفت:معاون برنامه ریزی استاندار سالها در حوزه جهاد کشاورزی تلاش کرده است و تجربه کافی در این زمینه دارد.

 نماینده تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت افزود:ما به فلاح به صورت استاندار ملی و استانی نگاه می کنیم و وی نیز در انتخاب معاونان خود همین ملاحظه را نیز انجام داد.

 وی با اشاره به انتخاب معاون عمرانی و معرفی مهندس پورمحمد به عنوان یکی از گزینه ها به استاندار ادامه داد:غرب استان نیز اگر افراد قوی در خصوص معاونت ها داشت قطعا استاندار از او استفاده می کرد.

شریعت نژاد گفت:نماینده مجلس وظیفه اش هدایت ،نظارت ،مشاوره به وزیر و استاندار و ... است و اگر نماینده بخواهد در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودش عمل کند.

این مسئول ادامه داد: ما به موضوع استانی شدن به صورت یک آرمان نگاه می کنیم و به هیچ وجه از آرمان مان کوتاه نمی آییم ولی الان و در بدو ورود دولت و استاندار به آن نمی پردازیم و به این بحث ها ورود پیدا نمی کنیم زیرا به صلاح نیست.

وی گفت:اعتقادمان بر این است استانی شدن غرب مازندران باعث ارتقای استان می شود و سطح مدیریت را بالاتر و توانمندی را بیشتر می کند.

این نماینده مجلس افزود:همه افراد دلسوز و علاقه مند در غرب استان از موضوع استانی شدن حمایت می کنند و مدافع آن هستند.

 شریعت نژاد گفت:دکتر فلاح و دکتر روحانی حذف مدیران فعلی را اصل قرار ندادند.

 وی افزود:وقتی تغییر مدیریت با هدف ارتقای سطح مدیریت باشد اول باید به دنبال گزینه های بهتر بود و دکتر روحانی و دکتر فلاح نیز در خصوص انتصابات شعار شایسته سالاری ،عقل گرایی و خردورزی را سر دادند و انتخاب مدیر بهتر با عجله ممکن نمی شود.