شنبه 20 مهر 1392-13:21

نایب رییس شورای شهر ساری درگذشت

میرصالح صالح نیا -عضو چنددوره شورای شهر مرکز استان- امروز بر اثر عارضه سکته قلبی در بیمارستان فاطمه الزهرای ساری درگذشت+تکمیلی+عکس


مازندنومه: میرصالح صالح نیا -عضو قدیمی شورای شهر ساری- بر اثر سکته قلبی درگذشت.

این مرحوم از ابتداي شكل گيري شورا تاكنون، عضو اين نهاد بود و نام او با نام شوراي شهر عجين شده است. او در یکی از جلسات شورای شهر گفته بود: « سال 87 وقتی به شورا ورود پیدا کردیم شهرداری بدون شهردار را با بودجه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی تحویل گرفتیم. حتما مردم ساری به یاد دارند که کمربندی جنوبی شهر ساری از میدان امام به خیابان جام جم ،کوی آزادی ، کوی کارمندان ، مازیار و راه آهن بود که تمامی کامیون ها ، اتوبوس ها و کمپرسی ها از این مسیر تردد می کردند. نخستین مصوبه شورا ، بازگشایی انتهای خیابان نهضت به حریم راه آهن بود و با اجازه مدیرکل وقت راه آهن و با بازسازی حریم راه آهن ، همه ماشین های سنگین را به طرف 26 متری فعلی هدایت کردیم که در دوران بعدی بازگشایی 26 متری ادامه یافت و حرکت بعدی تملک کمربندی جنوبی بود که امروز شاهد بهره برداری در قسمت غرب آن هستیم.»

زنده یاد صالح نیا رياست مجمع امور صنفي شهرستان ساري را بر عهده داشت و نماینده مازندران در شورای اصناف کشور نیز بود.

او در چهارمين دوره انتخابات شوراي شهر ساري با كسب ۱۵ هزار و ۴۴ راي براي چهارمين بار متوالي مورد اقبال مردم ساري قرار گرفت و نایب رییس شورا هم شد.

به گزارش مازندنومه وی که به دلیل عارضه سکته درگذشته، تا لحظه تنظیم این خبر(ساعت 13:30 ) هنوز از بیمارستان  فاطمه الزهرا خارج نشده است و چهره هایی مثل محمد دامادی، علی حجازی و دکتر جمال باقری در بیمارستان حضور دارند.

گفتنی است در هفته های اخیر برخی شایعات نادرست علیه این عضو شورای شهر ساری منتشر شد که او همه این تهمت ها و شایعات را كذب محض دانسته بود.

مراسم تشیع جنازه مرحوم صالح نیا روز یک شنبه ساعت10:30 از جلوی مسجد جامع ساری برگزار می شود.

*تصاویر فعالیت های میرصالح صالح نیا در شورای شهر ساری