چهارشنبه 15 آبان 1392-6:47

نقش تاریخی لاریجان در یک همایش بررسی می شود

 نخستين همايش نقش لاريجان در تحولات سياسي و اجتماعي تاريخ معاصر: از جنبش تنباكو تا پايان دفاع مقدس برگزار می شود+چگونگی ارسال مقاله


مازندنومه: فراخوان مقالات نخستين همايش نقش لاريجان در تحولات سياسي و اجتماعي تاريخ معاصر: از جنبش تنباكو تا پايان دفاع مقدس برگزار می شود.

محورهاي همايش بر اساس تحولات عمده و ممتاز تاريخ معاصر ايران از جنبش تنباكو، جنبش مشروطه، نهضت ملي نفت و نقلاب اسلامي، تا دفاع مقدس خواهد بود.

 بر اساس این گزارش، در هر يك از محورها به دو شكل مي توان مقاله ارایه داد؛ اول: موضوعي فراگير كه همه مقاطع( از تنباكو تا دفاع مقدس) و همه اقشار( زن و مرد و علما و....) و تمامي سطوح لاريجان را پوشش بدهد و دوم: نگاه جزيي، كه درباره يك مقطع، يك قشر( كشاورزان، دانش آموزان و....)، يك دهستان و يا يك روستا و شهر و حتي نقش جمعی از شخصيت هاي لاريجاني در برخي تحولات.

پژوهشگران در مقطع ياد شده، در انتخاب موضوع مختارند و آخرين فرصت ارسال چكيده مقاله( حداكثر 300 كلمه) پايان آذر ماه است.

صاحبان قلم مي توانند خلاصه مقاله را به آدرس پست الکترونیکی : Larijan93@gmail.com و یا از طریق پست به همراه سی‌دی، به نشانی بخشداري لاريجان، ارسال کنند.

 آخرين فرصت ارسال اصل مقاله هم (حداكثر 25 صفحه و در فرمت Word ) پايان اسفند سال 1392 است.

خاطرنشان می کنیم این همایش تابستان 1393 برگزار می شود و مقالات برتر براي ارايه در همايش و چاپ در کتاب برگزيده می شوند. به مقالات منتخب هدايايي تعلق می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن هاي01223272434( بخشداري) و يا 09391059261 تماس بگیرید.