جمعه 8 آذر 1392-1:13

مدیرکل دولت مهروز، معاون استاندار دولت تدبیر شد

منتقدان تعدادی از جابه جایی ها را در راستای سیاست و شعارهای دولت کنونی نمی دانند و بر این باورند که مدیران استانداری چارچوب صحیح، منطقی، نظام مند و کارشناسی شده برای انتصابات ندارند و برخی مهره چینی ها با خرد و تدبیر جور درنمی آید.


مازندنومه: سرانجام پس از کش و قوس های چندماهه و علی رغم این که علاوه بر سیستم استانداری، تعداد قابل توجهی از اعضای مجمع نمایندگان مازندران نیز روی گزینه اسفندیار عشوری تمرکز کرده بودند، وزارت کشور با انتصاب مدیرکل راه و ترابری مازندران در دولت اصلاحات و عضو اسبق شورای شهر ساری برای صندلی معاونت هماهنگی امور عمرانی مازندران موافقت نکرد.

تنها چند روز از کنار گذاشته شدن قطعی گزینه عشوری نگذشته بود که علی نبیان بدون حرف و حدیث و چون و چرای خاصی(البته با حمایت برخی نمایندگان معطوف به دولت گذشته) برای این سمت معرفی شد.

در رزومه نبیان آن چه پررنگ تر از ریاست او بر هیئت دوچرخه سواری استان است، سابقه مدیریتش بر اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان های مازندران و تهران در دولت گذشته است که با مرحمت مدیران دولت تدبیر و امید در مازندران، هم اکنون ارتقای سمت یافت و معاون استاندار شد!

علاوه بر کندی روند انتصابات در استان، برخی انتصابات اخیر استاندار مازندران با واکنش های منفی از سوی حامیان دولت تدبیر و امید در مازندران و گروه های اصلاح طلب مواجه شده است.

منتقدان تعدادی از جابه جایی ها را در راستای سیاست و شعارهای دولت کنونی نمی دانند و بر این باورند که مدیران استانداری چارچوب صحیح، منطقی، نظام مند و کارشناسی شده برای انتصابات ندارند و برخی مهره چینی ها با خرد و تدبیر جور درنمی آید.

چندی پییش نیز انتصاب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با برخی واکنش های منفی از سوی حامیان دکتر روحانی در استان و نیز اصلاح طلبان مواجه شده بود.