چهارشنبه 13 آذر 1392-16:59

برخی مسئولان علیه من گزارش های دروغ داده اند-رسولی

امام جمعه میاندورود گفت: امور دینی در ادارات ما کمرنگ شده است/فرهنگ آیین نامه ای و دستوری، فرهنگ نیست/برخی مانکن ها بسیار تحریک آمیز است/اگر همه مسئولان از خبرنگاران حمایت کنند، کار ما رونق می گیرد/غوغایی علیه ما در برخی از سایت ها به پا شده است/به بنده اتهام زده اند که شما در گذشته از رهبری حمایت نکرده اید؟


مازندنومه، محمد اسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندرود با بیان اینکه مشکل امروز خیلی از ما این است که به وظیفه دینی خود عمل نمی کنیم، ابراز داشت:یک مسئولیت سنگین ما وظیفه دینی است و هر یک از ما در جایی که هستیم مدیر اداره اسلامی می باشیم.

 امام جمعه میاندورود گفت:وظیفه مسلمانی ما حکم می کند که در زیر سایه تعالیم دینی به امور مختلف بپردازیم اما متاسفانه باید گفت که امروز امور دینی در ادارات ما کمرنگ شده است.

 خطیب جمعه سورک تاکید کرد: اولین مولفه برای اجرا در نظر گرفتن مسایل دینی است و مدیریت ما باید مدیریت اسلامی باشد. 

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندرود به مراسم برگزار شده در دهه ولایت اشاره کرد و گفت: نسبت به سال قبل جشن ها و مراسم بهتر بود، اما هنوز در شان این دهه نتوانستیم کار کنیم چرا که برای عاشورایی کردن غدیر کار بسیاری داریم.

وی در ادامه به تجمع سادات سورکی در مسجد جامع اشاره کرد و گفت:13 خانواده از این امر استقبال کردند و حتی خود سادات پیشنهاد دادند که در سال بعد به صرف نهار از مردم پذیرایی کنند.

*فرهنگ آیین نامه ای و دستوری، فرهنگ نیست

 حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه فرهنگ باید از دل مردم بجوشد اظهار داشت:فرهنگ آیین نامه ای و دستوری، فرهنگ نیست.

 وی در ادامه به بحث گروه هایی که برای ماشین های سرمایه ای ثبت نام و ماهانه قرعه کشی می کنند اشاره کرد و گفت:همانگونه که قبلا گفتم در این امر شبهه شرعی وجود دارد.

 امام جمعه میاندورود ادامه داد:متاسفانه برخی آقایان مغازه باز کرده اند و رسما به تبلیغات می پردازند که مسئولان باید به این امر رسیدگی کنند.

 وی گفت:روحانیون هم کارگروهی تشکیل دهند ،کار تحقیقاتی انجام داده و نظر علما و مراجع را بخواهند و سپس نتیجه را به مردم اطلاع رسانی کنند.

*برخی مانکن ها بسیار تحریک آمیز است

 خطیب جمعه سورک همچنین پیشنهاد کرد تا کارگروهی برای ازدواج و طلاق تشکیل شود و امار دقیقی از میزان ازدواج و طلاق و علت آن به دست آید تا با ریشه یابی عمیق در خصوص راه کارهای کاهش طلاق در جامعه اقدام شود.

حجت الاسلام رسولی به وضع اسف بار برخی مانکن های سطح شهر اشاره کرد و گفت:متاسفانه باید عرض شود که برخی از این مانکن ها بسیار تحریک آمیز و متاسفانه تعدادشان هم در حال افزایش است.

*غوغایی علیه ما در برخی از سایت ها به پا شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی حواشی اتفاق افتاده در مراسم یادواره شهدای شهرستان اشاره کرد و گفت:بنده تشکر ویژه از خبرنگاران دارم و یکی از مولفه های پیشرفت هر جامعه ای هم خبرنگاران هستند.

 وی با بیان اینکه اگر همه ما و مسئولان از خبرنگاران حمایت کنیم کار ما رونق می گیرد، افزود:اما متاسفانه در این قضیه برخی رسانه ها روی برخی مسایلی که کذب محض است در حال کار کردن هستند و قبلا هم کار کرده اند.

 وی گفت:ده، بیست روزی است غوغایی علیه ما در برخی از سایت ها به پا شده است.

 امام جمعه میاندورود ادامه داد:متاسفانه برخی از حرف ها و گزارش های دروغ از مسئولان ما صادر شده است که بنده حاضرم دست روی قرآن بگذارم که کذب محض است.

 وی با دروغ خواندن برخی اکاذیب که مسئولان سابق شهرستان آن را منتشر کرده اند، افزود: تمام سخنرانی های بنده هم به صورت ضبط دیجیتال، هم به صورت نوار کاست و هم نوار تصویری و آنالوگ ضبط شده است.

حجت الاسلام رسولی اظهار داشت:به بنده اتهام زده اند که شما در گذشته از رهبری حمایت نکرده اید؟ اما بنده عرض می کنم در دوره اصولگراها بیش از 20 خطبه سنگین در خصوص حمایت از رهبری داشته ام.

 وی با بیان اینکه یکی از سخنان بنده با تیتر "نفی ولایت فقیه در حد شرک به خداست" در بسیاری از سایت های کشور کار شده است، افزود:بنده برای این سخنان دشنام های بسیاری هم شنیده ام.

 امام جمعه میاندرود تصریح کرد:حرف های بسیاری دارم اما قطعا بچه سر چهار راه این اکاذیب را در سطح امنیتی استانی و کشوری منتشر نکرده است بلکه یکی از مسئولان سابق این شهرستان آن را مخابره کرده است.

 وی گفت:خبری در سایتی ساعت 3 شب کار می شود اما پس از اعتراض بنده می گویند که ما آن را برداشته ایم اما چه فایده ای دارد؟خبر دروغ شما را بیش از هزاران نفر خوانده اند.

حجت الاسلام رسولی گفت:متاسفانه سایتی که در شهرستان ظاهرا طرفدار هم دارد به پایگاه نشر اکاذیب بدل شده است.

وی تاکید کرد: قلم مقدس است و خبرنگار هم به دلیل قلمی که خداوند به آن قسم یاد کرده است و به علت شغل مقدسی که دارد قابل احترام است اما برخی حرف ها، دروغ است.

 امام جمعه میاندرود با بیان اینکه در همین خطبه اخیر بنده در خصوص ویژگی های نمایندگان مجلس گفته ام که نمایندگان حقایق را فدای سلایق نکنند و مصالح نظام را مهمتر از منافع احزاب و گروه ها بدانند اما آقایان نوشته اند که نمایندگان علایق و سلایق را فدای نظام نکنند.

 وی تاکید کرد:تفاوت بین این دو جمله بسیار زیاد است.

 امام جمعه میاندرود تصریح کرد:دوستان ما در پایگاه اطلاع رسانی نمازجمعه میاندرود هیچ گاه بدون مشورت بنده خبری را کار نمی کنند و بنده بر بسیاری از کارهای آنها نظارت دارم و سالم کار می کنند اما در برخی از سایت ها این امانتداری حفظ نمی شود.