سه شنبه 3 دی 1392-23:54

ارسطو قادری:

از همه گرایش ها کمک خواهم گرفت

فرماندار میاندورود گفت: در اتاق من تنها در روز سه شنبه به روی اربابان رجوع باز نخواهد بود/باید با شیوه جدید مدیریت، وارد عرصه شویم.


 مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری میاندورود: فرماندار شهرستان میاندرود در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی که در روستای جامخانه برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان دارای پتانسیل های مختلفی است که تمام تلاشم را در جهت بالفعل نمودن آنها به کار خواهم گرفت.

ارسطوقادری با اشاره به اینکه بنده قبل از آمدن به شهرستان میاندرود مطالعاتی را جهت شناسایی شهرستان داشته ام، تصریح کرد: از هر شخص و گروهی ، با هر گرایشی که در جهت توسعه شهرستان گام بردارد استقبال خواهم کرد.

وی با بیان اینکه من خود را فرزند میاندورود می دانم ادامه داد: بنده به عنوان خادم ملت آماده خدمت رسانی به مردم این شهرستان هستم، بدون اینکه گرایش سیاسی را در کارم دخیل بدانم.

 قادری با اشاره به اینکه مردم نباید دغدغه چگونگی حل مشکلات شان را داشته باشند تصریح کرد: شاکله کار من بدین گونه است که در کنار مردم و یاور آنان باشم و همانگونه که در مراسم روز معارفه خود گفتم  به در منزل تک تک افراد خواهم رفت.

  این مسئول افزود: در اتاق من تنها در روز سه شنبه به روی اربابان رجوع باز نخواهد بود، بلکه هر کس در هر زمانی و با هرگونه مشکلی مراجعه کند از آنان استقبال خواهم کرد و در حد توانم برای آنان گام برخواهم داشت.

 فرماندار میاندورود گفت: در مراجعاتی که مدیران شهرستان با بنده در چند روز اخیر داشتند این مطلب را مورد تاکید قرار دادم که من حامی حقوق مردم هستم و هیچگونه کوتاهی در جهت تکریم و یا برطرف نمودن نیازهای آنان، قائل نخواهم بود.

 مقام عالی دولت در شهرستان میاندورود ادامه داد: نظام ما با رای و نظر مردم تشکیل شده است و طبعا مدیریت در سطوح پایین تر نیز به همین گونه است و باید قدردان مردم شریف مان باشیم و ذره ای در جهت رفع مشکلات شان کوتاهی نکنیم.

وی با اشاره به اینکه بر ما تکلیف است تا با شعار و راه و روش تعیین شده از سوی دولت حرکت کنیم گفت: باید اعتدال را در فعالیتهای خود در نظر بگیریم و با شیوه جدید مدیریت، وارد عرصه شویم.  

فرماندار میاندرود تصریح کرد: منظور از اعتدال فقط بحث سیاسی آن نیست بلکه در زمینه های مختلف باید آن را مد نظر قرار دهیم.