پنجشنبه 12 دی 1392-23:43

نماينده ولي فقيه در مازندران:

از استاندار جهادي مازندران حمايت مي كنم

نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري در ديدار با قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و نیز استاندار مازندران گفت : همه بايد استاندار را تقويت كنيم و از استاندار جهادي حمايت مي كنم+عکس


مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی استانداری مازندران: آيت الله طبرسي با اشاره به ويژگي هاي ربیع فلاح گفت : استاندار مازندران هم بهاري است ، هم جلودار است ، هم كشاورز است و هم فلاح  است و هيچ استانداري اين صفات را با هم ندارد .

وي در ادامه از نوع برخورد با رئيس جمهوری منتخب گلايه كرد و گفت : تضعيف رئيس جمهوری به مصلحت كشور نيست و نبايد با دولت اينگونه برخورد كرد .

نماينده ولي فقيه در مازندران در ادامه با اشاره به جايگاه و عظمت خانواده شهدا گفت : همه ما در مقابل عظمت و بزرگي خانواده شهدا و ايثارگران مي مانيم ، غيرت ، گذشت و ايثار اين عزيزان در دفاع مقدس تجلي يافت و درس بزرگي براي همه شد .

امام جمعه مركز استان تاكيد كرد : انتظار داريم تا به گونه اي برنامه ريزي شود كه حتي يك نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بيكار نباشند .

در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين سيدحبيب الله حسني  -قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد كشور- گزارشي در مورد وضعيت خانواده شهدا وايثارگران و رسيدگي به امور آنان ارائه و تاكيد كرد : بنياد شهيد متعلق به همه است و اميدواريم قدرداني از خانواده شهدا و ايثارگران به يك فرهنگ عمومي و همگاني تبديل شود و همه بايد قدر شهدا و خانواده هاي معظم آنان را بدانيم.

وي از استاندار مازندران به پاس توجه ويژه به خانواده شهدا و ايثارگران قدردانی کرد و گفت : براي اولين بار استاندار مازندران در جلسه شوراي معاونان بنياد شهيد مازندران شركت کرد و جلسه با رياست ايشان براي بررسي مسائل مختلف حوزه بنياد شهيد استان تشكيل شد كه اين جاي قدردانی دارد.