پنجشنبه 26 دی 1392-21:20

سومین همایش سوادکوهی ها: جذاب تر و با کیفیت تر

در این همایش علاوه بر تجلیل از فرهیختگان علمی، فرهنگی و هنری، جانبازان و خانواده های شهدای عزیز، مراسم آئینی و بومی سوادکوه و شعر و موسیقی مازندرانی اجرا خواهد شد.


مازندنومه: دومین جلسه ستاد اجرایی برگزاری سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران برگزار شد.

 مدتی است ستاد اجرایی همایش سوادکوهی های مقیم تهران تشکیل شده تا  سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران با جذابیت و کیفیت بهتری در 30 بهمن ماه سال جاری برگزارشود.

همایش امسال با حمایت مالی و کمک سوادکوهی های مقیم تهران که عموم آن کارمند، کارگر و فرهنگی علاقه مند به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستند، برگزار می شود و قرار است نام  حامیان، بعداً در سی دی همایش آورده شود.

در این جلسه مقرر شد مثل دوره های قبل از دو طریق منابع مالی همایش تأمین شود:همیاری همشهریان و علاقه مندان سوادکوهی و نیز فروش بلیت که معمولاً سه تا چهار درصد هزینه ها را پوشش می دهد. در خصوص نحوه چگونگی توزیع بلیت نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ستاد اجرایی همایش سوادکوهی، در این همایش علاوه بر تجلیل از فرهیختگان علمی، فرهنگی و هنری، جانبازان و خانواده های شهدای عزیز، مراسم آئینی و بومی سوادکوه و شعر و موسیقی مازندرانی اجرا خواهد شد.

خاطرنشان می کنیم این همایش خود جوش با محوریت انجمن سوادکوه شناسی ( مردم نهاد)  و دفتر آن در تهران ( سوادکوهی های مقیم تهران ) اجرا می شود.  

مطالب مرتبط

سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران:

مسئولان استان وارد گود شوند

سوادکوه تتی ره جهاز هاکرده-1

سوادکوه تتی ره جهاز هاکرده-2