چهارشنبه 2 بهمن 1392-23:45

بابک شمس ناتری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر شد

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بابک شمس ناتری به سمت سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر منصوب شد.


مازندنومه: همکار خبرنگار ما – بابک شمس ناتری- صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر، با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ماندران به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان منصوب شد.

در این جلسه که حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امام جمعه و فرماندار نوشهر هم حضور داشتند، از زحمات حجت الاسلام توپاحیدری قدردانی و حکم شمس ناتری به او داده شد.


رییس قبلی فرهنگ وارشاد اسلامی نوشهر از بنیاد شهید در ارشاد مامور بود که چون در آستانه بازنشستگی قرار داشت، به سازمان محل خدمتش برگشت.

گفتنی است بابک شمس ناتری  متولد روستای ناتر دهستان کوهستان مرزن آباد، از همکاران قدیمی ما و چهره نام آشنای مطبوعات استان است که بسیاری از یادداشت های او درآرشیو مازندومه موجود است. او کارمند اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر و ازبدنه این مجموعه است که به سمت سرپرستی آن اداره منصوب شد.

عکس:سایت مرزن نیوز

در بخشی از حکم شمس ناتری چنین آمده: «نظر به مراتب تجارب و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و رویکردهای دولت خدمتگزار نسبت به انجام دستورالعمل ها و وظایف محوله تمام سعی خود را معمول داشته و با تعامل و همکاری موثر با امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار گرامی و دیگر مسوولین ذیربط از ظرفیت والای نخبگان و صاحبان خرد و اندیشه در عرصه فرهنگ و هنر آن شهرستان بهره وافی ببرید.».