شنبه 12 بهمن 1392-21:12

استاندار مازندران خبر داد:

موفقیت دولت در جبهه داخلی با وجود تمام شیطنت ها

ربیع فلاح جلودار گفت: قول می دهیم تا تمام تلاش های خود را در راستای احیای استان به کار گیریم+عکس


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: دکتر ربیع فلاح جلودار - استاندار مازندران – صبح امروز در سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به ایران اسلامی در سال 1357 در فرودگاه دشت ناز حضور یافت.

 وی با بیان اینکه ماه بهمن در تاریخ انقلاب ماندگار است، افزود: بوی انقلاب در نیمه دوم بهمن ماه 57 به مشام همه مردم کشور رسید و انقلاب اسلامی مردم ایران به ثمر نشست.

مقام عالی دولت در استان مازندران به رشد بالنده انقلاب در جهان اشاره و تصریح کرد:دولت تدبیر و امید با پیروی از منویات رهبری در عرصه سیاست بین المللی بازیگر نقش اصلی است، به طوری که همه کشورها در یک سمت و جمهوری اسلامی ایران نیز در سمت مقابل است.



وی ادامه داد:با وجود تمام توطئه ها و کارشکنی ها پیشرفت ها و دستاوردهای کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.



فلاح جلودار با اشاره به سخنرانی سالانه اوباما و اذعان او بر قدرت سیاسی ایران ابراز داشت:او راهی جز این ندارد که از ایران به عنوان کشور بزرگ یاد کند و از وتو کردن تحریم ها سخن بگوید.



 استاندار مازندران ادامه داد:این در حالی است که اوباما در سال های گذشته بزرگترین و ظالمانه ترین تحریم ها را علیه کشور ما به تصویب رسانده است.



 وی به موفقیت دولت تدبیر و امید در جبهه داخلی با وجود تمام شیطنت ها اشاره کرد و گفت: دولت با در دست گرفتن نبض اقتصاد کشور توانسته است رشد تورم را مهار کند و امیدواریم که با سیاست های درست، تورم در کشور مهار و بخش هایی از مشکلات اقتصادی مردم حل شود.



 مقام عالی دولت تدبیر و امید در مازندران ابراز داشت:در استان مازندران نیز ما تمام امکانات را بسیج کرده ایم و قول می دهیم تا تمام تلاش های خود را در راستای احیای استان به کار گیریم.



 وی از همه مدیران و مسئولان اجرایی استان درخواست کرد تا در جشن های انقلاب در کنار مردم حضور یابند.



گفتنی است در این مراسم مشا زمینی -مدیرکل فرودگاه های استان مازندران- و یوسف پور -مسئول ستاد دهه فجر و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران- نیز سخنرانی کردند.



 در پایان این مراسم استاندار ضمن بازدید و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی، در مانور گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) حضور یافت و سپس با حضور در مزار شهدای شهر سورک با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کرد.



لازم به ذکر است در این مراسم قادری فرماندار و رسولی امام جمعه میاندرود، نبیان معاون عمرانی استانداری، احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، هاشم زاده مدیرکل بازرسی استانداری، مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری ، آزادی کناری مدیرکل امور روستایی استانداری، حسینی مدیر کل امور شهری استانداری، واحدی فرماندار ساری، سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران،رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، علیزاده مدیر کل اوقاف استان مازندران ، حجازی مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری ها، غفوری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی و استانی حضور داشتند.