سه شنبه 29 بهمن 1392-22:51

درباره دیدار منتقدان استاندار با ناطق نوری

فیاضی: باید به استاندار فرصت داد

نماینده نور و محمودآباد گفت: گروهی در نشست با افراد سیاسی، به بهانه دیر انجام شدن عزل و نصب‌ها در استان، به دنبال تغییر استاندار مازندران هستند/اگر قرار باشد با تضعیف، خواستار تغییر باشند این کمکی به استان نمی‌کند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی: تعدادی از فعالان ستاد روحانی در استان که اغلب آن ها اصولگراهای حامی دولت در انتخابات خرداد ماه گذشته هستند، امروز در تهران با علی اکبر ناطق نوری دیدار کردند.

این عده که فعالان ستاد سابق روحانی در شهرهای مختلف استان هستند، نسبت به برخی رویه های استاندار مازندران، از جمله مماشات و کوتاه آمدن بیش از حد در برابر نماینده ها و انتصاب مدیران دولت گذشته در پست های مهم دولت کنونی، نیز عدم بهره گیری از فعالان ستاد سابق روحانی در سمت های مدیریتی انتقاداتی دارند.

گفته می شود این عده از طریق دعوت نامه های پیامکی، جلسات مستمری دارند و اخیرا" توماری را نیز به امضا رسانده اند تا برای رییس و مقامات ارشد دولت ارسال کنند.

تعدادی از افراد این گروه طی روزهای گذشته با استاندار مازندران دیداری نیز داشته اند، اما پس از ملاقات شان با ربیع فلاح هم چنان پیگیر تومار و اقدامات شان شده اند و امروز نیز با ناطق نوری در تهران دیدار کردند.،

باید به استاندار مازندران فرصت داد،*

عبدالوحید فیاضی -نماینده نور و محمودآباد- در گفت‌وگو با مازندنومه اظهار داشت: مدتی است عده‌ای نسبت به استاندار مازندران، موضع گرفته‌اند و امروز هم گروهی در نشست با افراد سیاسی، به بهانه دیر انجام شدن عزل و نصب‌ها در استان، به دنبال تغییر استاندار مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه باید به استاندار مازندران فرصت داد، افزود: نقد عملکرد استاندار مازندران در یک طرف اما اگر قرار باشد با تضعیف، خواستار تغییر باشند این کمکی به استان نمی‌کند.

فیاضی با بیان اینکه معدل حضور استانداران مازندران در استان، کمتر از سایر استان‌ها است، تصریح کرد: سهم‌خواهی‌ها و نگرش‌ها شخصی باعث تضعیف استان می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به اینکه سخنان من در جهت تایید یا رد عملکرد ربیع فلاح نیست، ادامه داد: اما باید به استاندار فرصت داد.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به  اینکه رهبری هم بر نقد منصفانه در بیاناتشان تاکید داشتند و گفتند باید به دولت فرصت داد، افزود: استاندار هم بخشی از دولت است.

وی با بیان اینکه نقد باید انجام شود اما اجتماع برای تغییر و تضعیف،  به مصلحت نظام نیست، گفت: نمایندگان مازندران هم همین نظر را دارند و مصلحت امروز کشور و استان این است که از دولت حمایت کنیم و پشت سر دولت بایستیم و تا آنجا که مورد حمایت رهبری است ما هم حمایت کنیم.

فیاضی با اشاره به اینکه دولت هم باید سعی کند از افراط و تفریط خودداری کند که دولت اعتدال هم همین معنا را به ذهن می‌آورد، تصریح کرد: افرادی که امروز، از تغییر استاندار مازندران صحبت می‌کنند کسانی هستند که همراه استاندار بودند و باید صبوری پیشه کنند تا راه ادامه یابد و منجر به توفیق شود.