يکشنبه 18 اسفند 1392-8:43

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری

اداره کل ورزش و جوانان هیچ برنامه‌ای برای ورزش استان ندارد

جشن صعود تیم بسکتبال بانوان باشگاه استقلال/محمد حسن محمدی کیادهی: باشگاه استقلال ساری قدمت 30 ساله دارد/ صدا و سیما جهت‌دهی درستی برای ورزش ندارد+عکس


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: محمدحسن محمدی کیادهی -مدیرعامل باشگاه استقلال ساری- در جشن صعود تیم بسکتبال بانوان این باشگاه به جام سوپرلیگ بستکبال کشور در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران، اظهار داشت: در فضای این چنینی که حامیان دولتی و آنهایی‌که مسئولیت دارند پیدا نیستند و از باشگاه‌ها حمایت نمی‌کنند رسانه‌ها باعث دلگرمی ما هستند و سنگ تمام می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در غربت و در شرایط سخت، مورد حمایت رسانه‌ها قرار گرفتیم، افزود: از این بابت از رسانه‌ها سپاسگزارم.

کیادهی با اشاره به اینکه باشگاه استقلال ساری قدمت 30 ساله دارد، تصریح کرد: در پروانه باشگاه، اجازه فعالیت در 13 رشته ورزشی را داریم.

وی با بیان اینکه ورود به عرصه ورزش فقط بر اساس عشق و علاقه است، ادامه داد:  باشگاه‌داران باید این نگاه را داشته باشند که ورزشکاران، فرزندان ما و آینده‌سازان فردا هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان هیچ برنامه‌ای برای ورزش استان ندارد، افزود: موفقیت‌های ما هم استثنایی است و تیم‌های بسیاری به دلیل نداشتن اسپانسر، سقوط می‌کنند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما هم جهت‌دهی درستی برای ورزش ندارد، خاطرنشان کرد: جز تیم بسکتبال بانوان ما، هیچ تیمی از استان به رده بالاتری صعود نکرده است و صدا و سیما امروز حضور نیافته که فیلمی بگیرد و نشان بدهد تا دیگران هم تشویق شوند.

کیادهی با اشاره به اینکه امسال برای تیم بسکتبال بانوان 53 میلیون تومان هزینه کردیم، ادامه داد: پی همه چیز را به تن خود مالیدیم و در عرصه ورزش بانوان ورود پیدا کردیم.

فاطمه زاهدیان سرمربی تیم بسکتبال بانوان باشگاه استقلال ساری هم در سخنانی اظهار داشت: به بانوان بیشتر اعتماد کنید تا مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: اگر تفریحات دختران ما در سالن‌های ورزشی باشد نه در خیابان‌ها، ثواب زیادی دارد.