يکشنبه 18 اسفند 1392-23:37

لطف الله آجدانی خبر داد:

فرهیختگان در اتاق فکر آموزش و پژوهش استانداری

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران، اتاق فکر تشکیل داد +نام اعضا


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: لطف الله آجدانی -مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران- در گفت و گویی  با ما از تشکیل اتاق فکر در دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران خبر داد.


 وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت بهره مندی از صاحب نظران برای ایجاد و استفاده از حداکثر ظرفیت خرد جمعی برای توسعه ی مازندران، از این اتاق به عنوان یک فرصت در راستای افزایش مشارکت کارآمد متخصصان حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی در تصمیم سازی ها و برنامه ریزی ها در حوزه آموزش و پژوهش یاد کرد.


مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران افزود: اعضای اتاق فکر دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران درچارچوب سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و قوانین و مصوبات مربوطه در حوزه آموزش و پژوهش، از نقش مهمی در تصمیم سازی ها برای آموزش ها و پژوهش های توسعه محور و کاربردی در مازندران برخوردار خواهند بود.


 آجدانی تاکید کرد: کوشش بسیار شده است تا اعضای این اتاق بر اساس عقلانیت و اعتدال و شایسته سالاری و تخصص وبا هدف افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد سازمانی این دفتر در مازندران، انتخاب و منصوب شوند.


گفتنی است رشته ها و حوزه های تخصصی: علوم اقتصادی، بازرگانی، صنعت ،کشاورزی و منابع طبیعی، فنی – مهندسی ، شیمی، پزشکی، مدیریت استراتژیک، مطالعات منطقه ای ، جغرافیا و  برنامه ریزی شهری، مدیریت آموزشی و علوم تربیتی، جامعه شناسی ، علوم سیاسی، زبان و ادبیات فارسی ، محیط زیست  و مدیریت توسعه ی پایدار روستایی، از جمله حوزه هایی است که صاحب نظران برجسته ای ازآن حوزه ها برای همکاری با دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران دعوت شدند.

اسامی اعضای اتاق فکر و مشاوران کمیته های تخصصی اداره کل آموزش وپژوهش استانداری مازندران به این شرح است: 1- پرفسور جهانبخش رئوف 2- پرفسور نادعلی بابائیان 3- پرفسور محسن جهانشاهی 4- دکتر ایوب برزگرنژاد 5- دکتر سعید اسلامی 6-پروفسور ابراهیم صالحی عمران 7- دکتر محمد امینی 8- دکتر محمود شارع پور 9- دکتر جلال عظیمی 10- دکتر امید تی تی دژ 11- دکتر قاسم عابدی 12- دکتر سیده شایسته واردی 13- دکتر مجتبی طبری 14- دکتر علی فلاح 15- ایرج نیاز آذری 16- اصغر رستم زاده 17 – محمود نوربخش 18- حسین برزگر ولیکچالی .