چهارشنبه 21 اسفند 1392-19:34

بازتاب معکوس یک نطق(1)

آقای نماینده کمی آهسته تر!

بیانیه کانون تدبیر و امید مازندران در حمایت از ربیع فلاح/به زودی مازندران شاهد اجتماع بزرگ حامیان دولت تدبیر و امید و استاندار خواهد بود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی تکرار اظهارات تند و احساسی یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس علیه استاندار مازندران، بیانیه ای از سوی کانون تدبیر وامید مازندران صادر شد. متن کامل بیانیه به این شرح است:

تردیدی نیست که نظارت بر عملکرد دولت  و انتقاد از آن، حق نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است، اما این حق قانونی به هیچ یک از نمایندگان اجازه نمی دهد که به نام این حق به شیوه ای ناحق و غیر اخلاقی به توهین و تخریب و تضعیف  دولت منتخب ملت بپردازند.

حمایت از دولت تدبیر و امید حمایت از مصالح نظام و منافع ملی است. کانون تدبیر و امید مازندران با تاکید بر همدلی وحفظ وحدت تحت رهبری مقام عظمای ولایت، حمایت از دولت تدبیر و امید و نماینده عالی آن در مازندران را وظیفه خود دانسته و ضمن محکوم کردن و اعلام مخالفت خود با ادعاها و اظهارات غیر مسوولانه و تفرقه افکنانه آقای کمال علی پور در نطق پیش از دستورچهارشنبه 21 اسفند درصحن مجلس  علیه جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار مردمی و محبوب دولت تدبیر و امید در مازندران، حمایت کامل و قاطع خود از دکتر ربیع فلاح را اعلام می کند.

    آقای کمال علی پور کمی آهسته تر،به کجا چنین شتابان؟! به یاد داشته باشید حامیان دولت تدبیر و امید در مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در کشور و استان برای تقویت مصالح نظام و منافع ملی و مصالح و منافع مازندران همیشه سربلند، قاطعانه اعلام می کنند در صورت ادامه هرگونه اقداماتی که تضعیف دولت تدبیر و امید واستاندار محبوب مازندران را هدف گرفته باشد، دیگر سکوت نخواهند کرد و اجازه توهین و تخریب و تهمت و تضعیف دولت تدبیر و امید و استاندار محبوب و تلاشگر مازندران را به هیچ کس نخواهند داد.


آنان که هنوز قادر به درک اراده ملی و خواست مردمی که دولت تدبیر و امید را برگزیدند نیستند، بدانند مخالفت با اراده ملی راه به جایی نخواهد برد. توهین و تهمت و تخریب علیه استاندار دیگر حنای بی رنگ است.

کانون تدبیر و امید مازندران و روسا و فعالان ستادهای انتخاباتی پیشین دکترروحانی در مازندران ضمن تاکید برضرورت حفظ وتقویت مصالح نظام و منافع ملی و دعوت از همگان به وحدت و همدلی، اعلام می کند به زودی مازندران شاهد برپایی همایش بزرگ استانی در تجدید میثاق با دولت تدبیر و امید و حمایت از استاندار محبوب و مردمی و تلاشگر مازندران خواهد بود.

کانون تدبیر و امید مازندران و روسا و فعالان ستادهای انتخاباتی پیشین رییس جمهور روحانی در مازندران