دوشنبه 4 فروردين 1393-21:32

او قرار بود پدر شود

دل نوشته کوتاه یک دانش آموز ساروی برای مرزبان های گروگان گرفته شده و سرباز کشته شده ایرانی


مازندنومه، سرویس اجتماعی: وضعیت نامعلوم مرزبانان ربوده شده ایرانی، مدت‌ها است ذهن هر هم‌وطنی را درگیرخود کرده است. از شب گذشته که گروهک تروریستی جیش‌العدل با صدور بیانیه‌ای، خبر شهادت یکی از این مرزبانان را منتشر کرده، دغدغه‌ ها نسبت به این سربازان بی گناه، بیشتر شده است. الیسا ابراهیمی، دانش آموزکلاس چهارم و ساکن ساری است. او دل نوشته ای کوتاه برای این سربازها نوشته است:

«یکی از سربازان که زنی حامله نیز داشته، توسط جیش‌العدل کشته شده است و این خبر بدی برای مردم ایران است. من که به این موضوع فکر می‌کنم نمی‌دانم چرا همین سربازی که به وطن خدمت می‌کند و به خاطر مردم ایران مقابل دشمن‌ها قرار می‌گیرد، کشته می شود. واقعا گروه‌های تروریستی آدم‌هایی سنگدل هستند. من خیلی برای این سرباز ناراحت هستم.

این گروه‌های تروریستی واقعا حق نداشتند این رفتار وحشیانه  را با این سرباز بی‌گناه و فداکار کنند. او قرار بود پدر شود و زندگی خوشی داشته باشد. حتی اگر هم می‌شد قبل از عید نوروز این کار را با او می‌کردند.

 ما مردم ایران دعا می کنیم هرچه زودتر این گروه‌های تروریستی دستگیر شوند و همین‌طور که این سرباز بی‌گناه را به قتل رساندند به مجازات برسند.»