پنجشنبه 7 فروردين 1393-12:37

عکس و خبر

تجمع کم شمار مخالفان پایتخت در ساری


عکس های خبری مازندنومه/ 5عکس از تجمع کم شمار معترضان سریال پایتخت 3 جلوی استانداری مازندران


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: از چند روز پیش تعدادی از مازندرانی های عضو فیس بوک فراخوانی اعلام کردند و بعدا" این فراخوان را با پیامک و تلفن اطلاع رسانی کردند تا تجمعی را علیه سریال پایتخت3 جلوی استانداری مازندران ترتیب دهند.

در متن پیامکی که این افراد برای یکدیگر ارسال کرده اند و اشتباهات نگارشی متعددی هم دارد و ازمدعیان فرهنگ دوستی ما بعید به نظر می رسد، چنین آمده:«هنرمندان دربند مازندران فیلم دغلکاری پایتخت3 که فرهنگ بومی ما مازنی ها رو به تمسخرگرفته است ببینید تا لااقل مانند هنرمندان غیور بختیاری در برابر سرزمین کهن، مانع این پایه فولادی پایتخت شوند»

با وجود تلاش های صورت گرفته، کم تر از 40 نفر از معترضان به پخش سریال موفق پایتخت 3  پیش از ظهر امروز جلوی استانداری مازندران تجمع کردند که ساعتی بعد با حضور پلیس پراکنده شدند.

این تجمع قرار بود ساعت 10 شروع شود، اما با15دقیقه تاخیر انجام شد و معترضان هیچ گونه پلاکارد و نوشته ای هم در دست نداشتند.

ساعت 10:05 جلوی استانداری مازندران

خبرنگار ما که با تعدادی از این افراد گفتگو کرده، بیان داشت: برخی از حاضران از غرب استان آمده بودند و فارسی صحبت می کردند و هیچ گونه آشنایی نیز با فرهنگ و زبان مازندرانی نداشتند!

گفتنی است سریال خوش ساخت پایتخت 3 هر شب از شبکه اول روی آنتن می رود که فضای کلی آن مربوط به مسایل و موضوعات چند خانواده مازندرانی است.

عکس های این تجمع کوچک در پی آمده است:

 

*مطلب مرتبط:

باید از سازندگان پایتخت تجلیل کنیم