شنبه 23 فروردين 1393-21:43

فردا دیر است

پی گیری فوری نماینده ساری برای حل یک بحران

پی گیری و واکنش سریع نسبت به گزارش رانش زمین توسط نماینده ساری/ محمد دامادی با اشاره به این مساله که « در خصوص وضعیت رانشی روستای سنگده دودانگه باید گفت که فردا دیر است» خواهان تلاش ویژه معاون برنامه ریزی استاندار مازندران شد/وضعیت این روستا به مرحله نهایی و بحران رسیده است+عکس


 

مازندنومه، سرویس اجتماعی: چند ساعت پس از انتشار گزارش و تصاویر مربوط به رانش زمین در روستای سنگده از منطقه دودانگه ساری در مازندنومه، نماینده مردم مرکز استان در دیدار با علی احسانی -معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار مازندران- ضمن استناد به گزارش و عکس های منتشره  در مازندنومه و بازدید خود از روستای مذکور بر واکنش سریع همه دستگاه هایی که به نوعی می توانند به حل این مشکل یاری برسانند، تاکید کرد.

محمد دامادی در این دیدار با تشریح وضعیت روستای سنگده افزود:«وضعیت این روستا به مرحله نهایی و بحران رسیده است.»

بنا به گفته این نماینده وی پیشتر و در جریان دیدار از روستای مذکور، گزارشی را در این خصوص ارائه و با مدیران کل چند اداره مرتبط به حل این مساله گفتگوی مفصل انجام داده بود، اما کم کاری صورت گرفته نتیجه ای جز بحرانی تر شدن مساله نداشته است.

دامادی با اشاره به این مساله که « در خصوص وضعیت سنگده باید گفت که فردا دیر است» خواهان تلاش ویژه معاون برنامه ریزی استاندار مازندران شد.

در این جلسه که جواد واحدی فرماندار ساری نیز حضور داشت، احسانی با اظهار تاسف از شرایط پیش آمده قول تهیه گزارش و حل هرچه سریعتر مشکل فوق را داد.

گفتنی است رانش زمین در بخشی از روستای بزرگ سنگده دودانگه ساری باعث خسارت هایی به ساکنان منطقه شده است و به گفته شاهدان عینی، همین روزها رانش به منازل مسکونی مردم خواهد رسید که خطرات جانی و مالی گسترده ای را در پی خواهد داشت.


* مطالب مرتبط:

اگر سیاسی کاری های تان تمام شد، به داد مردم برسید!

رانش در دودانگه/مسئولان در خواب!