شنبه 6 ارديبهشت 1393-23:16

عکس و خبر

بازی آخر

عکس های خبری مازندنومه/ 8 عکس از خاکسپاری ماه گل مهر -بازیگر جوان و فقید تئاتر ایران- در روستای «تاکُر» نور+ 6عکس از خانه ای در شهر جویبار که به زباله دانی تبدیل شده است.


 

مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، گزارش از میثم زندی+عکس از الهام نوری: مراسم تشییع پیکر زنده یاد ماه‌گل مهر نیز جمعه 5 اردیبهشت ماه در روستای «تاکُر» از بخش بلده شهرستان نور برگزار شد.

ماه‌گل مهر، هنرمند مازندرانی، متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۷، دانش‌آموخته کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری و خواهرزاده رویا نونهالی بود.

این بازیگر جوان تئاتر ایران که طی سال‌های اخیر با بیماری سرطان ریه دست و پنجه نرم می‌کرد چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه چشم از جهان فروبست.

او در طی فعالیت خود در عرصه هنرهای نمایشی در آثار کارگردان‌های شناخته شده تئاتر ایران نظیر بهرام بیضایی، قطب الدین صادقی، محسن حسینی و اکبر زنجانپور به ایفای نقش پرداخته بود.

آخرین حضور این بازیگر جوان بر صحنه تئاتر در نمایش «دایی وانیا» نوشته آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجانپور بود. وی در نقش سونیا که یکی از شخصیت‌های مطرح نمایشنامه‌های چخوف است در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

بازی در نمایش های اورفه به کارگردانی محسن حسینی، دشمن مردم به کارگردانی اکبر زنجانپور، طعم آلوی جنگلی به کارگردانی نوشین تبریزی، مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین به کارگردانی بهرام بیضایی، سه مرثیه هزیان به کارگردانی روزبه حسینی و بازی در نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجانپور در زمستان سال 92 از جمله آثاری است که وی در مقام بازیگر در آنها حضور داشته است.

مراسم ترحیم زنده‌یاد ماه گل مهر بازیگر فقید تئاتر ایران از ساعت 18 تا 19:30 روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه در مسجد جامع شهرک غرب تهران با حضور خانواده و هنرمندان برگزار می شود.



*یک خانه پر ز آشغال!

یکی از کاربران مازندنومه با ارسال عکس های زیر نوشته: آن چه مشاهده می کنید یکی از کثیف ترین خانه های شهر جویبار است که در خیابان بحر خزر قرار دارد.

در این مکان که در مرکز شهر قرار دارد، چند تن زباله توسط صاحبخانه پیر آن، جمع آوری شده که باعث گرد هم آمدن هزاران موش در آن شده است.

این مخاطب از مسئولان جویبار و استان تقاضای پیگیری این مشکل را کرده است.