شنبه 13 ارديبهشت 1393-19:33

ادامه تغییرات مدیریتی در دانشگاه مازندران

معاون آموزشی دانشگاه مازندران هم تغییر کرد

تاکنون جابه جایی در سطح سه معاونت دانشگاه مازندران اجرا شده و به زودی شاهد تغییرات درسطح دو معاونت دیگر خواهیم بود/ انتصابات اخیر دکتر اصغری آقمشهدی با استقبال دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه روبه رو شده است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: کم تر از دو ماه پس از معارفه رییس جدید دانشگاه مازندران که با استقبال دانشجویان، استادان و کارمندان بزرگ ترین دانشگاه مازندران، روبه رو شد، دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی تعدادی از معاون های خود را تغییر داد.

در تازه ترین تغییرات، امروز آئین تکریم دکتر رحمت عباس نژاد -معاون سابق آموزشی- و معارفه دکتر مهرشاد میردار- معاون جدید آموزشی دانشگاه مازندران با حضور هیات رئیسه ، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران و کارمندان  حوزه آموزش و مدیران ستادی برگزار شد .

دکتر اصغری آقمشهدی در این مراسم با سپاس از دکتر میردار به خاطر قبول مسئولیت خطیر معاونت آموزشی دانشگاه تصریح کرد: تداوم رشد کمی و کیفی، برنامه ریزی صحیح و گسترش رشته های آموزشی از اهداف معاونت آموزشی است که انتظار داریم در طلعیه جدید این حوزه شاهد رشد متوازن در تمام امور این حوزه باشیم.

بر اساس این گزارش، پیش تر و در هشتم اردی بهشت ماه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران هم از سمت خود برکنار و حجت الاسلام دکتر محمود دیانی به عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی منصوب شده بود.

اصغری آقمشهدی با اشاره به سه دهه آشنایی خود با دیانی، از او به عنوان صاحب نظر در حوزه فرهنگ یاد کرد و گفت: با آرامش خاطر می توانم بگویم با وسعت دید و روحیه فرهنگی و نیز حس تعاملی که دیانی با همه اقشار دانشگاهی دارد، شاهد تحول خوبی در حوزه فرهنگی دانشگاه مازندران خواهیم بود.

هم چنین دوم اردیبهشت ماه نیز به عنوان نخستین تغییر در سطح معاونت ها، مراسم تکریم و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه مازندران برگزار شده بود و دکتر کوروش نوذری جای دکتر یوسف محنت فر را در این سمت گرفته بود.

رئیس دانشگاه مازندران در این مراسم، دکتر نوذری را از اعضای هیات علمی  پرکار و پر تلاش نامید و گفت: از ایشان که وجهه بسیار خوبی در بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان برخوردار هستند و در کل کشور جوان ترین هیات علمی بودند که در رشته  فیزیک به مرتبه ی استادی رسیدند، به خاطر قبول این مسولیت خطیر سپاسگزاری می کنم.

البته تغییرات مدیریتی در دانشگاه مازندران، تنها معطوف به سطح معاونت ها نیست و در سطح مدیران گروه ها نیز جابه جایی هایی اجرا شد.

دکتر اصغری آقمشهدی، اواخر فروردین ماه حکم مدیریت دكتر معصومه معتمدنیا - مدیر گروه آموزشی زبان روسی دانشگاه مازندران - را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

رییس دانشگاه مازندران، حکم دکتر فرزام فرزان -مدیر گروه آموزشی مدیریت ورزشی و عمومی دانشگاه مازندران- را نیز دو سال دیگر تمدید کرد، ولی برای دكترحمید ابهری -عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی- به عنوان مدیر گروه جدید آموزشی حقوق خصوصی حکم زد و دكتر رضا ندیمی را هم به عنوان مدیر گروه جدید آموزشی علوم کامپیوتر این دانشگاه منصوب کرد.

گفتنی است انتصابات اخیر دکتر اصغری آقمشهدی با استقبال دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه روبه رو شده است و در روزهای آینده معاون های جدید پژوهش و فن آوری و دانشجویی دانشگاه مازندران نیز معرفی خواهند شد.