يکشنبه 14 ارديبهشت 1393-0:7

محمد دامادی:

مواد زیادی از قانون اشکال دارد

نماینده ساری و میاندورود گفت: به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد می‌دهیم بیمارستان تخصصی فرهنگیان در مازندران احداث و مازندران پایلوت این کار شود/نقص‌هایی داریم که شما باید راهنمایی کنید.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه ناحیه 2 ساری در سالن اجتماعات بانک ملی، اظهار داشت:‌ کلید درهای بسته پتانسیل‌ علمی و آموزشی در دستان آموزش و پرورش است.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه چرا ویترینی عمل می‌کنیم و چه وقت باید از شعار دادن خارج شویم، گفت: بیمه طلایی معلمان چه شد و اضافه‌کار کارکنان به کجا رفت؟

وی با اشاره به اینکه بیمه طلایی معلمان که به جایی نرسید اما پیشنهادی برای وزیر آموزش و پرورش داریم، افزود: یکی از مسائلی که دغدغه است و رهبری هم در بیانات چند روز اخیر خود، اعلام کردند بحث درمان است، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد می‌دهیم بیمارستان تخصصی فرهنگیان در مازندران احداث و مازندران پایلوت این کار شود.

دامادی با بیان اینکه یک سال به پایان برنامه مانده اما همچنان سهم مردم در هزینه‌های درمان 70 درصد است، ادامه داد: زمانی این مسئله دچار اشکال است که افرادی با حقوق ماهیانه کم، می‌دوند تا به سایه‌شان برسند.

وی افزود: نمی‌گوییم که ظرف یک سال یا ... این بیمارستان ساخته شود، اما بهتر است در برنامه قرار گیرد.

دامادی خطاب به معلمان حاضر در این مراسم، تصریح کرد: به ما در اداره حوزه قانونگذاری کمک کنید، نقص‌هایی داریم که شما باید راهنمایی کنید، مواد زیادی از قانون اشکال دارد که باید رفع شود.



سید علی قاسمی -مدیرکل آموزش و پرورش مازندران- در این برنامه اظهار داشت: در هفته معلم امیدوار می‌شویم که همه از معلمان تجلیل می‌کنند اما بعد از هفته معلم، امید ما رو به افول می‌رود  چون در ماموریت‌های آموزش و پرورش احساس تنهایی می‌کنیم.



وی با بیان اینکه  آموزش و پرورش، دستگاهی است که اگر به وظایف خود واقف نباشد و درست به انجام وظیفه نپردازد تمام ارکان جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: خروجی آموزش و پرورش، انسان‌های فرهیخته‌ای هستند که در تمام ارکان جامعه فعالیت می‌کنند.



قاسمی با اشاره به اینکه زمانی می‌توانیم کشور رو به توسعه و بالنده داشته باشیم که آموزش و پرورش به وظایف خود عمل کند، متذکر شد: تقاضا می‌کنم کسانی که در هفته معلم، محبت‌شان شامل حال معلمان می‌شود و از معلم تکریم می کنند این تکریم در ایام سال پیوسته باشد.



وی خاطرنشان کرد: نقدهای زیبا می‌تواند به آموزش و پرورش در انجام وظیفه کمک کند.