سه شنبه 13 خرداد 1393-7:42

از یاد امام تا راه امام

مهمتراز یاد امام، راه امام است که باید تداوم یابد. رسالت انقلابی توقف بردار نیست و بر همه دلدادگان امام خمینی فرض است ضمن گرامی داشت یاد او، راهش را نیز تدوام بخشند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، ایرج نیازآذری: ایران اسلامی و انقلابی خود را برای برگزاری بیست و پنجمین سالیاد ارتحال ملکوتی بنیان گذار نظام اسلامی آماده می کند.

فقدان امام خمینی بزرگترین مصیبت تاریخ این سرزمین است، چرا که این مصلح و زعیم بزرگ ملت ستمدیده ایران را از زیر یوغ استبداد شاهنشاهی بیرون آورد که استقلال و آزادی دستاورد ارزشمند آن است.

مردم انقلابی کشورمان هر ساله در این ایام با برگزاری مناسبت هایی مهر خویش را به امام و مقتدای خویش ابراز می دارند. ابراز عواطف و ادای احترام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی هم وظیفه است که نوعی قدرشناسی محسوب می شود و هم انتظار از مردم انقلابی که قدر ارزش ها و بزرگان نظام را به نیکی پاس می دارند.

اما مهمتراز یاد امام، راه امام است که باید تداوم یابد.تبیین و ترویج راه امام مسوولیت خطیر فرزندان انقلابی امام است چه آنکه این رسالت انقلابی توقف بردار نیست و بر همه دلدادگان امام خمینی فرض است ضمن گرامی داشت یاد او، راهش را نیز تدوام بخشند.

خصوصیات جامع الاطراف امام خمینی ازاو رهبری کاریزما و انسانی بزرگ در قرن بیستم ساخت . امام عزیز و بزرگوارما در عرصه های مختلف عرفانی، فقهی، مدیریتی و رفتاری الگوی آزاد اندیشان و دین مداران عالم شد.

بدون شک جماران قلب تپنده عصر معاصر و قرن حاضر دارالقرارعاشقان و جویند گان علم و معرفت و آزادگی بود.

امام خمینی سمبل آزادگی ، خداباوری و مردم سالاری دینی بود. رهبری که همواره با مردم و برای مردم بود و برای زیست مومنامه و تعالی معنوی انسان ها بر ارتقای فضا ئل اخلاقی جامعه تاکید می کرد.

سخن گفتن و رقم زدن در باره ابرمردی که فانی فی الله بود اما خود را خدمت گزار مردمش می دانست امری بس دشوار و البته رسالتی خطیر است.

یاد و نام امام شهیدان و عارفان گرامی و راهش پررهروباد.