سه شنبه 11 شهريور 1393-15:28

آیا محور هراز و سوادکوه تا سال آینده تعریض می شوند؟

نبیان: امیدواریم

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران: اميدواريم تا ابتداي سال 94 محور تعريضي سوادكوه زير بار ترافيك برود/ پروژه كمربندي بابل هم تا پايان امسال به بهره برداري خواهد رسيد.


 

مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: علي نبيان –معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران- در گفتگو با ما اظهار داشت: در راستاي پيگيري هاي انجام شده و دستورات معاون اول رياست جمهور و هماهنگي با وزرات راه و شهرسازي، اقدامات خوبي در خصوص پروژه راه هاي استان انجام خواهد شد.

وي با بيان اينكه در خصوص كمربندي شمالي ساري، تكليف بر اين است كه تا نيمه اول امسال كار اجرايي شود، افزود: پروژه كمربندي بابل هم تا پايان امسال به بهره برداري خواهد رسيد.

نبيان به توافق نامه امضا شده با وزارت راه و شهرسازي و معاونت توسعه و ساخت اين وزارت خانه اشاره كرد و گفت: اميدواريم تا ابتداي سال 94 محور تعريضي سوادكوه زير بار ترافيك رود و اتمام پروژه تعريض محور هراز نيز تا نيمه اول سال 94 به بهره برداري خواهد رسيد.

وي به اجراي پروژه كنار گذر منطقه چالوس نيز اشاره كرد و گفت: پل اصلي اين مسير اجرايي و نصب شده كه در حال حاضر كار حفر تونل به اتمام رسيده است.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران ابراز داشت: اميدواريم تا كار لاينينگ اين پل نيز به زودي انجام شود و تا پايان امسال به اتمام برسد.

اين مسئول همچنين از اعتبار 57 ميليارد توماني جذب شده در خصوص سيل سال گذشته در مازندران خبر داد و گفت: در اين مورد بنا بر تصويب طرحي است كه با اجرايي شدن آن اختصاص اعتبار در سه سال متوالي 94،93 و 95 تداوم خواهد يافت كه بخش بزرگي از مشكلات مربوط به سيل در استان مرتفع خواهد شد.