سه شنبه 11 شهريور 1393-18:50

کشمکش در شورا/انتخابات به تعویق افتاد

انتخاب رئیس شورای شهر ساری به روز چهارشنبه موکول شد/احمدی: همه اعضای شورا حامی شهردار هستند و شهردار، خط قرمز شورا است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: در حالی که چند ساعت از انتشار خبر جایگزینی معنادار چمران اصولگرا به جای مسجد جامعی اصلاح طلب در سمت ریاست شورای شهر تهران نگذشته بود که پیامک ها از جنجال در شورای شهر ساری بر سر انتخاب رییس جدید خبر داد.

در پایان جلسه غیرعلنی امروز، سید مهدی احمدی -عضو شورای شهر ساری- اظهار داشت: جلسه انتخاب رئیس شورای شهر ساری، با حضور نماینده فرماندار ساری در حال برگزاری بود و مدینه و جعفری هم برای ریاست شورا اعلام کاندیداتوری کردند.

وی با اشاره به انصراف مدینه و باقی ماندن سید محمد جعفری افزود: عده ای که احتمال می دادند جعفری به عنوان رئیس شورا انتخاب شود و جزو اقلیت هم بودند، شروع به پیش داوری و قضاوت عجولانه و با این ادعای پوچ اعلام کردند که شورا انحصاری می شود و با ادعای شهردار ستیزی شورا، جلسه را به سمت کش‌مکش هدایت کردند.

احمدی یادآورشد: من به عنوان حامی شهردار، ادعای این عده را رد می کنم، چراکه همه اعضای شورا حامی شهردار هستند و شهردار، خط قرمز شورا است.

وی با اشاره به اینکه هنوز رئیس شورا انتخاب نشده و شورا موضع خود را اعلام نکرده که این عده نسبت به این ادعای پوچ اقدام کردند، افزود: ادعای این افراد که در برخی رسانه‌ها مطرح شده، پایه درستی ندارد.

احمدی خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس شورا به جلسه فردا چهارشنبه موکول شد.