دوشنبه 17 شهريور 1393-21:4

انتخابات هیئت رییسه شورا/تغییر در بابل، تثبیت در قائم شهر

انتخابات هیئت ریسه شورا در سه شهر مرکزی استان: بابل، رییس جدید خود را شناخت/ قائم شهر، ادامه کار رییس قبلی/ساری، هم چنان در پرده ابهام!


مازندنومه، سرویس اجتماعی: در حالی که انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ساری هم چنان در ابهام قرار دارد و هر روز شاهد نامه پراکنی های برخی اعضای شورا خطاب به یکدیگر هستیم، انتخابات هیئت رییسه شورا در دو شهر بابل و قائم شهر، با تاخیر چند روزه برگزار شد.

در بابل مرتضی کاردگر با 13 رای به عنوان رییس، فرامرزابوالحسنی با 7 رای به عنوان نایب رییس، جواد خان پوربا 11 رای منشی اول، حسن احمدزاده عالمی با 8 رای منشی دوم، جعفرآقاجان پوربا 13 رای به عنوان خزانه دار و محمدحسین منصف با 11 رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهربابل انتخاب شدند


  در این جلسه رجب ملایی رییسی -فرماندار بابل- هم حضور داشت که گفت: ثمره انتخاب امروز اعضای شورای اسلامی شهر باید اثربخشی بیشتر این نهاد مردمی در رشد و توسعه شهرستان بابل باشد.

محمد علی عباسی فیروزجاه رییس سابق شورای اسلامی شهربابل بود.

اما در قائم شهر هم بعد از ظهر دوشنبه بعد از برگشت مسافران ترکیه، در حالی که مهدی محمدی -فرماندار قائم شهر- هم حضور داشت، همه اعضا گرد هم آمدند و پس از رای‌گیری و شمارش آرا، مهدی ابراهیمی برای یک سال دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر معرفی شد.

سعید میرزایی نایب رئیس، بهنام طیبی نیز به عنوان خزانه‌دار و علی صالح زاده و نصرالله دریابیگی به عنوان منشی اول و دوم شورای اسلامی شهر قائم شهر برای سال دوم انتخاب شدند.

از اواسط هفته گذشته تا اواسط این هفته  بیشتر شهرها و روستاهای استان هیئت رییسه خود را شناخته است، ولی در مرکز استان به خاطر اختلافات پیش آمده و ضعف فرماندار ساری در فیصله دادن به این معضل، انتخابات هیئت رییسه هنوز برگزار نشده است.