يکشنبه 27 مهر 1393-14:22

مديرکل آموزش و پژوهش استانداري مازندران خبر داد:

جشنواره ملي مازندران پژوهي برگزار مي شود

لطف الله آجدانی: براي اولين بار در مازندران، جشنواره ملي مازندران پژوهي، به مناسبت روز ملي مازندران از سوي دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران برگزار می شود/در اين جشنواره از 7 چهره فرهنگي، هنري و پژوهشي مازندران شناس تجلیل خواهد شد.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: لطف الله آجداني -مدير کل دفتر آموزش وپژوهش استانداري مازندران- از برگزاري نخستين جشنواره ملي مازندران پژوهي به مناسبت روز ملي مازندران خبر داد.

 آجداني تصريح کرد: در راستاي سياست  فرهنگي و پژوهشي دولت تدبير اميد و تاکيد ويژه استاندار دولت تدبير و اميد در مازندران، توجه هر چه بيشتر به حوزه هاي علمي، فرهنگي و پژوهشي به ويژه پژوهش و تحقيقات مازندران شناسي با هدف اعتلاي فرهنگ بومي مازندران از اولويت هاي پژوهشي اداره آموزش و پژوهش استانداري مازندران است.

مدير کل آموزش وپژوهش با اشاره به ضرورت تجليل از پژوهشگران مازندران شناسي تاکيد کرد: براي اولين بار در مازندران، جشنواره ملي مازندران پژوهي به مناسبت روز ملي مازندران از سوي دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف تجليل از پژوهشگران برجسته مازندران شناسي در حوزه هاي تاريخ ، فرهنگ، ادبيات، هنر و موسيقي مازندران و با حضور مسئولان کشوري و استاني و شخصيت هاي پژوهشی، دانشگاهي، علمي و فرهنگي مازندران و موسسات و مراکز فرهنگي و پژوهشي بخش خصوصي برگزار اجرا می شود.


آجداني افزود: در اين جشنواره از 7 چهره فرهنگي، هنري و پژوهشي مازندران شناس براي يک عمر فعاليت و خدمات ارزنده آنان در راستاي اعتلاي فرهنگ بومي مازندران به عنوان مفاخر و چهره هاي ماندگار سال مازندران تجليل خواهد شد.

گفتنی است اين جشنواره، پنج شنبه اول آبان از ساعت 15 تا 18 عصر در سالن همايش ساختمان معاونت برنامه ريزي استانداري و با سخنراني دکتر افتخاري -رئيس مرکز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت کشور- و دکتر ربيع فلاح -استاندار مازندران- برگزار خواهد شد.