چهارشنبه 7 ارديبهشت 1384-0:0

هاشمی به جای لاریجانی ؟

كانديداي مازندرانی منتخب شوراي هماهنگي گفت: احتمال كناره‌‏گيري من به نفع كانديداهاي ديگر در عالم واقعيت دور از ذهن است؛ اما اين احتمال وجود دارد كه هاشمي از طرف شوراي هماهنگي به عنوان كانديدا معرفي شود.



علي لاريجاني در پاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است شوراي هماهنگي در روزهاي آينده فرد ديگري غير از شما را به عنوان كانديداي نهايي معرفي كند، گفت: در عالم امكان از لحاظ عقلي كار غيرممكني وجود ندارد؛ ولي از نظر واقعي اين مساله دور از ذهن است.
وي، همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا حاضر است به نفع هاشمي كنار برود، گفت: شوراي هماهنگي مرجع خرد جمعي جامعه و بخش اصول‌‏گرايان است و من كارهايم را با مشورت آنها انجام مي‌‏دهم.
لاريجاني در پاسخ به اين سوال كه چرا شوراي هماهنگي هاشمي‌‏رفسنجاني را در ليست خود قرار نداده است، گفت: چون هاشمي هنوز به عنوان كانديداي انتخابات اعلام حضور نكرده است، علاوه بر آن من شوراي هماهنگي نيستم، شوراي هماهنگي گفته بود كه هر وقت وي اعلام حضور كند، نظر خود را در خصوص هاشمي اعلام خواهد كرد.
وي، هاشمي را يك اصول‌‏گرا دانست و گفت: اينكه گفته شده است يكي از شرايط شوراي هماهنگي اين بود كه كانديداي نهايي بايد مقابل هاشمي بايستد، را تاييد نمي‌‏كنم.
لاريجاني اين موضوع را تكذيب هم نكرد.(ilna)