يکشنبه 25 آبان 1393-0:28

قادری: باید جلوی انحرافات را گرفت

فرماندار میاندورود: انحراف سم مهلکی است که اگر به موقع و بهنگام در برابر آن موضع گرفته نشود و در مقابل منحرفان نایستیم، فراط گرایی پدید خواهند آمد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری –فرماندار میاندورود- در همایش کوی و برزن و در جمع بسیجیان اظهار داشت: نقش مردم و بسیجیان در پیشبرد اهداف انقلاب موثر بوده است.

وی اظهار داشت: علی رغم دشمنی استکبار جهانی در طول ادوار تاریخ این سرزمین کهن و فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و حضور فعال مردم در صحنه دسیسه و توطئه دشمنان ناکام ماند که تدبیر مقام معظم رهبری در این امر راه گشای امور بوده است.

نماینده دولت تدبیر و امید در میاندورود با بیان اینکه امروز کشور در اوج عزت و اقتدار و از موضع اقتدار ملی و منطقه ای در تمام جریانات سیاسی و راهبردی منطقه عنصر بسیار تاثیرگذاری است، گفت: تدبیر حاکم بر مناسبات اجرایی کشور امروز هماهنگی و مدیریت امور را در اختیار فرزندی از نسل انقلاب و از عناصر تاثیرگذار حوزه های علمیه قرار داده است تا با تعامل و هماهنگی با سایر قوای کشور و با اطاعت از منویات رهبری در راستای پیشرفت و توسعه سیاسی و اجتماعی کشور گام بردارد.

وی گفت: امروز امنیت کشور مرهون هوشمندی عزیزانی است که با اهدای خون خود راه عزت و افتخار را بر روی ملت گشودند و غیور مردان نظامی، انتظامی و سپاهی در این راستا کماکان ایستاده اند.

قادری گفت: به برکت خون شهدا و با تدبیر حاکم شده بر کشور، امروز شاهد توسعه سرمایه گذاری در کشور هستیم و این موضوع قطعا در آینده نزدیک تاثیر مثبتی بر زندگی و معاش روزانه مردم خواهد داشت.

فرماندار میاندورود با تشریح هداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: تجربه انقلاب اسلامی ایران نشان داده است که همواره هماهنگی و همراهی مردم و نیروهای داوطلب بسیجی با نیروهای نظامی و سپاه پاسداران ضربه مهلکی بر پیکره استکبار و عناصر مزدور حامی غرب و امریکا وارد کرده است و امروز نیز این هماهنگی و همکاری در زمینه های مختلف می تواند نوید بخش وحدت ملی و انسجام جامعه در راستای دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: امروز دفاع از آرمان شهدا و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب همان اصلاح امت است که قیام سیدالشهدا آن را رقم زد و باید تلاش کرد تا انحرافات از جامعه برچیده شود.

قادری با بیان اینکه انحراف سم مهلکی است که اگر به موقع و بهنگام در برابر آن موضع گرفته نشود و در مقابل منحرفان نایستیم، تندروی و افراط گرایی چون جریان داعش پدید خواهند آمد افزود: افراط نتیجه کج اندیشی و تندروی و برداشت ناصحیح و اشتباه از اصول و مبانی دینی است که متاسفانه دامن گیر کشورهای عرب مرتجع منطقه شده است و دامنه این اختلافات به دیگر کشورها نیز سرایت کرده است.

نماینده دولت اعتدال در میاندورود اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با صلابت و با اقتدار در همه زمینه های نظامی،اقتصادی و امنیتی و سیاسی در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد و این جرات و شجاعت را حضرت سیدالشهدا به ما آموخت که در برابر ظالم و مستکبر باید ایستاد و در برابر انحراف نباید سکوت کرد.

وی گفت: امروز منحرفان امت رسول الله بدانند که ایران و مسلمانان و شیعیان ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دین و مقدسات خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند و در این راه بهایی پرداخته اند که جز با ثمن بهشت خداوند، قابل خریداری و معاوضه نیست.

قادری با بیان اینکه کشور امروز با رهبری مقام عظمای ولایت و با راهبری اجرایی شخصیتی روحانی و متدین در مسیر عزت و اقتدار در حال گام برداشتن است گفت: در این مسیر فریاد هیهات من الذله سال 61 هجری امام حسین (ع) راهگشای نسل دیروز،امروز و آینده ما است.