يکشنبه 2 آذر 1393-9:11

تشییع آیت الله در ساری، دفن در کیاسر

در مراسم تشییع، هر دو نماینده ساری در مجلس و ربیع فلاح و معاون های استاندار هم حضور داشتند. آیت الله نظری هم بر پیکر آن مرحوم نماز خواند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، مینامحسن پور: مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری از مسجد جامع به سمت میدان شهدای شهر ساری و از آن جا به سمت زادگاهش- کیاسر برگزار شد-.

پیش از اقامه نماز، فرزندش با بیان اینکه پدرم ساعات اولیه صبح را با قران مانوس بود، افزود: قرآن پژوهی از صفات برجسته ایشان بود ولی عمر ایشان به اندازه ای نبود که مجموعه تفسیر قرآنی را که در دست تالیف داشت، به پایان برساند.

وی ادامه داد: پدرم به حدی به مردم عشق می ورزید که گاهی ما فراموش می شدیم و هیچ گاه ندیدم که از احدی بد بگوید یا با کسی نامهربانی کند.

فرزند مرحوم شجاعی از حضور پرشور مردم تشکر کرد و ابراز داشت: اگر پدرم در طول حیات از روی قصور یا تقصیر کسی از شما را رنجانده است همین جا بر او ببخشایید و هرکدام در حدی که می توانید ایشان را با تلاوت قران یاری کنید.

گفتنی است در این مراسم هر دو نماینده ساری در مجلس و ربیع فلاح و معاون های استاندار هم حضور داشتند. آیت الله نظری هم بر پیکر آن مرحوم نماز خواند.