سه شنبه 2 دی 1393-19:2

ناامیدی مرگ نینجاست

گزارش تصویری از بانوان نینجاکار مازندرانی


مازندنومه، سرویس اجتماعی: نین جوتسو (نینجا) در لغت به معنی حرکت پنهان و شیوه ای است برای دفاع از خود و رسیدن به مهارت های ویژه رسمی برای غلبه بر دشمن، همراه با رسیدن به مکتب انسانیت.

برای اولین بار در ایران بوجینکان دوجو نین جوتسو(نینجا) توسط استاد اکبر فرجی -تنها نماینده رسمی بوجینکان دوجوی ژاپن در ایران- در سال 1368 در شهر کرج تأسیس شد.

او توانست فعالیت خود را کاملا رسمی، مطابق با استاندارد جهانی و با اقتدار در میان سایر هنرهای رزمی ادامه دهد.

هم اکنون هنر رزمی نین جوتسو (نینجا) تحت نظر فدراسیون ورزش های رزمی در بیشتر استان های ایران فعال است و برای خانم ها و آقایان دوجوهای(محل های تمرین) مختلفی جهت تعلیم و آموزش فراهم شده است .

در سال 1378 کمیته بانوان تحت پوشش و راهنمایی های استاد فرجی فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت های بانوان به دلیل محدودیت داشتن فضای تمرین و نبود تبلیغات، به کندی ولی ریشه دار ادامه یافت.

کونوایچی ها (زنان نینجا) همواره زنانی هستند متفاوت با دیگران و از نظر علم روان شناسی و قدرت جسمی و فکری، در سطحی فراتر از افراد عادی هستند و علی رغم جثه ظریف و ظاهری ساده و آرام دارای قدرت زیادی برای نفوذ در درون افراد و راهیابی به اعماق دشمن دارند .

در استان مازندران کلاس های آموزشی نین جوتسو ویژه بانوان برای اولین بار در مهر 1392 توسط سنسی موسوی در شهر ساری تشکیل شد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرد.

طاهره السادات موسوی اولین کونوایچی (بانوی نینجا) مازندرانی است که دوره های آموزشی و کلاس های مربیگری خود را در تهران زیر نظر سنسی مریم امینی، مربی و داور رسمی فدراسیون ورزش های رزمی گذراند و موفق شد به عنوان اولین بانوی مربی رسمی سبک نین جوتسو در استان به آموزش بانوان علاقه مند به این هنر رزمی بپردازد .

با قلبی قوی و ذهنی باز، هنر نینجا را تجربه کنید. ناامیدی مرگ نینجاست؛ این شعار همه نینجاهاست.