دوشنبه 27 بهمن 1393-0:2

سیدرمضان شجاعی خبر داد:

واگذاری زمین فرمانداری ساری به مرکز اسناد مازندران

زمین ساختمان مرکز اسناد مازندران جور شد/ نماینده ساری و میاندورود در مجلس: وزیر کشور با واگذاری زمین فرمانداری ساری به مرکز اسناد و کتابخانه مازندران موافقت کرده است/شاید بخشی از فرهنگسرای کردان هم به مرکز اسناد واگذار شود.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، کلثوم فلاحی: در نشست رسانه ای شورای سیاست گذاری نخستین همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران، رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران گفته بود: «درد دل اهالی فرهنگ و قلم را با صدای بلند به گوش مسئولان برسانید، ما نیازمند زمینی برای احداث ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه مازندران هستیم.»

پس از این سخنان سید رمضان شجاعی کیاسری -نماینده ساری و میاندورود در مجلس- از مکان فعلی مرکز اسناد بازدید کرد و قول پیگیری داد.

این نماینده مجلس امروز در گفت‌وگو با مازندنومه اظهار کرد: وزیر کشور با واگذاری زمین فرمانداری ساری به مرکز اسناد و کتابخانه مازندران موافقت کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مرکز اسناد مازندران به دنبال زمینی برای احداث ساختمان کتابخانه ملی در مازندران بودند، گفت: به وزیر کشور پیشنهاد دادیم زمین فرمانداری ساری که به زودی به ساختمان جدید منتقل می شود، به این مرکز واگذار شود که رحمانی فضلی هم با این موضوع موافقت کرد.

وی درباره منع قانونی واگذاری زمین دولتی به نهادی دیگر، افزود: مرکز اسناد هم از مراکز دولتی است و منعی در این زمینه وجود ندارد.

شجاعی تصریح کرد: شاید بخشی از فرهنگسرای کردان هم به مرکز اسناد واگذار شود.