چهارشنبه 11 آبان 1384-0:0

دعاي نماينده بهشهر براي رييس جمهور

محمد حسن جمشيدي امروز در مجلس اظهار داشت: زمين‌خواران ديروز با دست خالي به منطقه ساحلي آمدند و با لطايف الحيلي سند گرفتند و از 500 ميليون تا يك ميليارد تومان زمين‌ها را فروختند.


محمد حسن جمشيدي-نماينده مردم نکا و بهشهر به عنوان چهارمين ناطق پيش از دستور جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس در ابتداي سخنان خود براي توفيق رييس جمهور دعا كرد.
وي با بيان مشكلات حوزه انتخابيه خود و وجود 20 هزار هكتار زمين ساحلي در حوزه انتخابيه‌اش گفت:روي بخشي از اين زمين‌ها بانك دست گذاشته و به كساني حواله كرده است كه حق آنها نيست.
جمشيدي گفت:با وجود اينكه به همه مسئولان گزارش و جريان را اعلام كرديم و با وزير جهاد كشاورزي هم جلسه داشتيم،هيچكس جواب ما را نداد.
نماينده بهشهر اظهار داشت:چك صد ميليون توماني با اين مضمون كه مانع كار ما نشويد و يك ميليارد تومان هم با اين عنوان كه حاضريم براي كمك به آباداني منطقه به شما كمك كنيم،براي من ارسال شد.
وي گفت:از رياست مجلس مي‌خواهم كه هيئتي به منطقه بفرستند چون من به همه ‌جا رفته‌ام و كسي جواب من را نداده است.
جمشيدي تاكيد كرد:ما ديروز از مبارزه با فساد مفسدان اقتصادي و زمين‌خواران صحبت كرديم و استدعا دارم كه هيئتي از مجلس بفرستيد و ببينيد كه چه فاجعه‌اي در منطقه ما به وجود مي‌آيد؛ ساحل ما را خوردند و ما را هم مي‌بلعند ولي ما ايستادگي كرده‌ايم و حرمت مان هم شكسته مي‌شود.
رييس مجلس شوراي اسلامي پس از سخنان جمشيدي از همه نمايندگان و كميسيون‌ها خواست تا تذكرات، در خواست‌ها و نگراني‌هاي خود را كه بايد از سوي مجلس در اختيار قوه قضائيه قرار گيرد به صورت مكتوب به دفتر هيات رييسه ارائه دهند تا مجموعه آن براي رياست قوه قضاييه ارسال و پي گيري شود.(farsnews)