شنبه 12 ارديبهشت 1394-1:26

رییس جمهوری سابق:

با دوتا آبگوشت خوردن قضیه حل نمی شود

محمود احمدی نژاد در بابل: امروز یک بخشدار را می خواهند کنار بگذارند کلی سر و صدا و بحث می شود/عده ای خیال نکنند که اگر فضا را به سمت فرعی ببرند و دو تا آبگوشت بخورند، قضیه حل می شود/طرف برده و کاتریلیارد شده و بعد راجع به عدالت و یاری امام صحبت می کند/سخنرانی رئیس کاخ سفید را دیدم، خنده ام گرفت و گفتم بیچاره تو سرازیری داری میری، ترمز بریدی، گاز می دی، بهتم می گن ترمز کن فحش میدی!!


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: محمود احمدی نژاد -رییس جمهوری سابق- شامگاه جمعه در جمع مردم بابل در جوار مقبره سعیدالعلمای این شهرستان اظهار داشت: امام معصوم تجلی رافت و رحمت الهی است.

وی با تشریح صفات امام معصوم ، خداوند را مظهر رحمت دانست و ابرازداشت: امیرالمومنین(ع) تجلی رحمت خداوند بر روی زمین است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مهر و رافت امام بی نهایت است افزود: همه وجود امام در خدمت به مردم است و به همین دلیل به نسبت، حجم آبادانی که امام می تواند انجام دهد بی نظیر است.

وی گفت: امام تجلی عزت خداوند است و این عزت یک امر درونی و متکی بر حقیقت درونی است و اینکه مثلا شخصی قدرت، ثروت و سلاح دارد، رییس کاخ سفید است، این گونه نیست که حتما باید به او تعظیم کرد.

  رییس جمهوری سابق با بیان اینکه کسی در طول تاریخ کوچکترین اقدام، سخن و ضعفی از امام معصوم ندیده است گفت: گسترده ترین امکانات در نزد امام معصوم هیچ است.

وی ادامه داد: کسانی که پنج هزار بمب اتم را ذخیره کردند و همه بانک های جهان را در تصرف خود دارند، برای خداوند نیست در حالی که امام همه امکانات را در راه خدا به کار خواهد بست.

احمدی نژاد با اشاره به جنگ خندق و سست عنصری عده ای در ایجاد هراس و واهمه در دل های مومنین اظهار داشت: ترس، پایه و مبنای ذلت و زاییده ذلت است.

وی با بیان اینکه امام اصل حکومت را برای اجرای عدالت می خواهد افزود: امام معصوم حتی با دشمن خود نیز بر مبنای عدالت رفتار می کند.

رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به عینیت الهی بودن عدالت امام اظهار داشت: امام تجلی مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم است و در نگاه او دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر ظالم مرز نمی شناسد.

وی با اشاره به حوادث تاریخی و اشک امیرالمومنین بر کشتگان جنگ جمل گفت: در نگاه امام جنگ آخرین راه است و مشی ما نیز این گونه است،عده ای نگویند که اینها در دنیا می خواهند کارشان را با جنگ پیش برند.

وی ادامه داد: البته امام مظهر صبر خدا نیز هست و اگر صبر خداوند بی انتها است صبر امام هم بی انتها است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به نفوذ و برنامه شیطان برای رویارویی با امام معصوم اشاره کرد و گفت: بالاترین ظلم ها به حضرت علی (ع) می رود اما او برای خدا صبر و تحمل می کند.

وی به گردن کشی و نسل کشی عده ای به نام اسلام نیز اشاره کرد و ابراز داشت: با پیشرفت رسانه ها و به وجود آمدن نهادهای حقوق بشری اما عده ای به نام اسلام و پیامبر، سر می برند.

احمدی نژاد به توطئه از قبل طراحی شده برای منزوی کردن امام اشاره کرد و گفت: مگر می شود کسی را به این راحتی کنار گذاشت؟ امروز یک بخشدار را می خواهند کنار بگذارند کلی سر و صدا و بحث می شود، چگونه باید پذیرفت که شخصیتی مانند امیرالمومنین را بدون سر و صدا کنار بگذارند؟

وی گفت: رویارویی کفر و شیطان علیه جبهه حق دائمی است و جوسازی علیه توحید و فرزند امیرالمومنین در جهان ادامه دارد.

رییس جمهوری پیشین با بیان اینکه کسی تصور نکند دشمنی دشمنان علیه ما به یک تکه زمین و آهن محدود خواهد شد، افزود: آنها می دانند که قرار است در منطقه و جهان اتفاقی رخ دهد، به همین دلیل با ملت ایران دشمن اند بنابر این عده ای خیال نکنند که اگر فضا را به سمت فرعی ببرند و دو تا آبگوشت بخورند، قضیه حل می شود.

وی ادامه داد: این دعوا، دعوای شیطان با خط پیامبر و اهل بیت است، به همین دلیل آنها آمدند و ریختند در منطقه و چند گروه و دسته را به وجود آوردند تا اصل دین را در ذهن بشریت منفور کنند.

این مسئول با بیان اینکه امام همه این حوادث را می بیند و تحمل می کند، افزود: امام در فرایند حرکت آفرینش حرکت می کند و پرداختن به حقوق کوچک او را از حقوق بزرگ باز نمی دارد.

وی گفت: بعضی ها می گویند اگر حق را بگوییم فلان دسته و فلان حزب و یا فلان شخص دلخور می شود، در حالی که امام از گفتن حق ابایی ندارد.

احمدی نژاد ادامه داد: در نگاه امام شکست، کوتاه آمدن از حق است و پیروزی پافشاری بر حق است و مهم هم نیست که در ظاهر چه اتفاقی می افتد.

رئیس دولت مهرورز با بیان اینکه فلان شخص از حق کوتاه آمد و شد رییس کاخ سفید اما آیا این شخص پیروز است، افزود: اگر قرار باشد حق را یاری کرد باید با حق آن را یاری نمود.

وی حکومت در دست امام را ابزار احقاق حق عنوان کرد و گفت: در این شرایط باید امام را به درستی و برای شناخت امام نیز باید ارزش های حاکم بر جامعه را شناخت.

احمدی نژاد به برخی از خصوصیات دیگر امام معصوم اشاره کرد و اظهار داشت: امام مرز نمی شناسد اما متاسفانه عده ای با مرزبندی غلط می خواهند امام را بگذارند تا خودشان را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه امروز جهان بیش از هر چیز دیگری نیازمند منش و اندیشه امیرالمومنین و حاکمی از جنس او است افزود: یاری توحید و امام نیز بدون حمایت توده های مردمی امکان پذیر نیست چرا که شرط استقرار توحید، مشارکت و مطالبه گری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: طرف برده و کاتریلیارد شده و بعد راجع به عدالت و یاری امام صحبت می کند و این جالب است!

وی گفت : در زمان حضرت، کج فهمی ها، دنیاطلبی ها و ویژه طلبی ها اجازه نداد که کلام امام به درستی اجرا شود و امروز نیز این مسایل وجود دارد.

احمدی نژاد بار دیگر از اضمحلال امریکا و ابرقدرت های دنیا سخن گفت و اظهار داشت: جهان در حال حرکت به سوی توحید است و امریکایی ها فکر نکنند که با این کارها پیروز نهایی هستند.

وی ادامه داد: «من سخنرانی رئیس کاخ سفید را که بعد از آن داستان، انگار جهان از آن اوست، سخن می گفت دیدم، خنده ام گرفت و گفتم بیچاره تو سرازیری داری میری، ترمز بریدی، گاز می دی، بهتم می گن ترمز کن فحش میدی!»

احمدی نژاد گفت: تمام هیمنه امریکا در حال فروپاشی است، چهارتا لشکر ریختند، دم چند تا انسان ضعیف را این ور و آن ور دنیا دیدند فکر می کنند که بر عالم مسلط هستند.

وی ادامه داد: به فضل خداوند فرزند برومند امیرالمومنین و یگانه منجی خواهد آمد و بساط ظلم و استکبار را برخواهد چید.(تکبیر حضار)

در پایان این مراسم نیز احمدی نژاد با دیدن نامه ها در دست مردم گفت: «نامه ها رو بیارید بدید به من، اگر از دستم کاری بر بیاید انجام می دهم.»

در این مراسم فرماندار بابل، نیاز آذری نماینده بابل، هاشمی معاون عمرانی سابق دولت احمدی نژاد و جمع دیگری از مسئولان دولت قبل در مازندران حضور داشتند.

خاطرنشان می کنیم بنرهای تبلیغاتی سخنرانی احمدی نژاد از چند روز قبل فضای شهر بابل و اطراف را پرکرده بود. در حالی که چهره های همسو با دولت حتی در مناسبت های خاص نمی توانند سخنرانی و برنامه داشته باشند، مخالفان دولت و شکست خورده های انتخابات گذشته به راحتی در شهرهای استان مانور می دهند.

شنید شده است هرچند دعوت کننده های مراسم به ظاهر هیئت های مذهبی بودند، ولی صحنه گردان اصلی مانور تبلیغاتی احمدی نژاد در بابل، برخی مدیران دولت سابق و تعدادی از مدیران برجای مانده دولت قبل که در دولت کنونی هم چنان برسرکارند، بوده اند!

گفتنی است در این مراسم لب تاپ خبرنگار و عکاس مازندنومه در بابل به سرقت رفت و کسی از بانیان مراسم، مسئولیت این سرقت را نپذیرفت!