شنبه 12 ارديبهشت 1394-22:27

فرماندار دولت تدبیر در میتینگ احمدی نژاد چه می کرد؟

  پس از 7 تماس ناموفق و پاسخگو نبودن فرماندار بابل، رجب ملایی به تلفنش پاسخ داد و گفت: «من تلفنی جواب نمی دهم.»


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: پس از چند روز تبلیغات وسیع در شهرهای مختلف استان به ویژه بابل، جمعه شب سخنرانی رییس جمهوری سابق در مقبره سعیدالعلمای بابل برگزار شد.

  مانور تبلیغاتی محمود احمدی نژاد در حالی در کمال آرامش برگزار شد که امکان برگزاری جلسات مشابه برای اصلاح طلب ها و نیروهای نزدیک به دولت به ندرت وجود دارد و سال گذشته حتی سخنرانی استاندار مازندران در آمل از سوی گروه فشار متوقف شد.

جدا از این مسئله، حضور فرماندار بابل و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در این شهرستان در مجلس سخنرانی رییس جمهوری سابق و شنیدن شعارهای ضد دولت و تکه پرانی های احمدی نژاد خطاب به دولت یازدهم، تعجب برانگیز بود.

امروز با رجب ملایی رییسی -فرماندار بابل- ارتباط تلفنی برقرار کردیم تا دو پرسش از او داشته باشیم؛ نخست این که در مجلس وعظ احمدی نژاد چه می کرد و دوم این که آیا میتینگ رییس جمهوری سابق مجوز داشت یا نه؟

  چند بار زنگ زدم و فرماندار پاسخ نداد، ناگزیر پیامک فرستادم و خودم را معرفی کردم.

  پس از 7 تماس ناموفق ملایی به تلفنش پاسخ داد و گفت: «من تلفنی جواب نمی دهم.»

آقای فرماندار انگار می خواست درباره مذاکرات فوق سری هسته ای یا مسایل امنیتی مهم صحبت کند  که می گفت تلفنی پاسخ نمی دهم! دوباره سئوال هایم را مطرح کردم که فرماندار دولت تدبیر و امید همان جمله را تکرار کرد: «تلفنی جواب نمی دهم، حضوری تشریف بیاورید در خدمت شما هستم.»

ناگزیر تلفن را قطع می کنم. حالا تعجب نمی کنم که چنین فرمانداران غیرپاسخگو و بی مسئولیتی، باید هم در جلسه مخالفان دولت شرکت کنند. آیا اگر چنین جلسه ای از سوی اصلاح طلبان و منسوبان دولت در بابل نیز برگزار شود، جناب فرماندار شائق است در آن ها حضور یابد؟!

رجب ملایی رییسی از جمله مدیران دولت یازدهم در استان است که کم ترین ارتباط را با خبرنگارها دارد و ما چند بار مجبور شدیم برای دعوت شدن خبرنگارمان در بابل به جلسات فرمانداری و سایر برنامه های این شهرستان دست به دامان استانداری مازندران شویم.

جناب یونسی رستمی و برخی فرماندارهای استان، ارتباط خوبی با رسانه ها دارند و خود معاون سیاسی، همواره به صورت حضوری یا تلفنی پاسخگوی سئوال های خبرنگاران بوده است.

نمی دانیم مشکل در کجاست؟ روابط عمومی هایی از جنس احمدی نژاد یا فرماندارانی که به سیاست های دولت گذشته سمپاتی دارند.

دو سئوال ما هم چنان بی پاسخ مانده است: 1- فرماندار دولت تدبیر در میتینگ احمدی نژاد چه می کرد؟ 2- آیا این مراسم مجوز داشت یا نه؟ امیدواریم مسئولی بیاید و به جای فرماندار بابل پاسخ دهد.