دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-0:32

انتخاب نریمان چه خواهد بود؟

استاندار فارس یا نامزد انتخابات مجلس؟

شنیده های ما حاکیست محسن نریمان یکی از گزینه های مطرح برای استانداری فارس است. او که  زمانی معاون عمرانی استاندار مازندران و اولین استاندار خراسان شمالی بود، باید به زودی به انتخاب دست بزند که آیا در دولت روحانی باقی بماند یا خود را برای بار دیگر در معرض رای بابلی ها قرار دهد.


  مازندنومه، سرویس سیاسی: هنوز چندماهی تا هفتم اسفندماه سال  94 زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت باقیست، ولی بسیاری از فعالان و چهره های سیاسی برنامه های تبلیغاتی خود را در شهرها و روستاهای مازندران آغاز کرده اند.

به دلیل اهمیت خاصی که مجلس آینده برای دولت یازدهم و اصلاح طلب ها دارد، جمعی از نامداران مازندرانی که خارج از استان اند، هم چنین برخی منسوبان دولت کنونی که در وزارتخانه های مختلف حضور دارند نیز تمایل شان را برای نامزدی در انتخابات پیش رو اعلام کرده اند.

   شهرستان بابل با جمعیت بیش از نیم میلیون نفر و داشتن دانشگاه های معتبر و بزرگان و فرهیختگانی در سطح ملی و جهانی، یکی از شهرهای سیاسی مهم در استان محسوب می شود که هم اکنون چند نامزد به صورت غیررسمی -فعالانه- مشغول معرفی خود به مردم هستند.

محسن نریمان -نماینده مردم بابل در مجلس های سوم، چهارم، شششم و هشتم- نیز اغلب آخر هفته ها را به زادگاه خود می آید و برخی اطرافیان او، احتمال حضورش را در انتخابات آتی مجلس (البته پس از ارزیابی های لازم) بعید نمی دانند.

مهندس نریمان هم اکنون معاون وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید است.

او مدیری باتجربه و کارآمد و از نیروهای منسوب به تفکر اصلاح طلبی است که هر زمان نامزد انتخابات مجلس از حوزه بابل شده، رای لازم را برای ورود به بهارستان به دست آورده است.



نریمان در روزهای گذشته برنامه ها و بازدیدهایی در بابل داشته که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

اما شنیده های ما حاکیست محسن نریمان یکی از گزینه های مطرح برای استانداری فارس است. او که  زمانی معاون عمرانی استاندار مازندران و اولین استاندار خراسان شمالی بود، باید به زودی به انتخاب دست بزند که آیا در دولت روحانی باقی بماند یا خود را برای بار دیگر در معرض رای بابلی ها قرار دهد.